PELUANG2 PERNIAGAAN DI INTERNET-HANYA SAMBILAN DI DEPAN KOMPUTER, 6/1/2012, 12:00 am

  • alumnipksn_N9@yahoogroups.com
    Message 1 of 1 , May 31, 2012
      Reminder from: alumnipksn_N9 Yahoo! Group

      Title: PELUANG2 PERNIAGAAN DI INTERNET-HANYA SAMBILAN DI DEPAN KOMPUTER

      Date: Friday June 1, 2012
      Time: All Day
      Repeats: This event repeats every day.
      Next reminder: The next reminder for this event will be sent in 19 minutes.
      Location: SILA KLIK : http://ik.my/fiza
      Notes: PELUANG2 PERNIAGAAN DI INTERNET-HANYA SAMBILAN DI DEPAN KOMPUTER

      SALAM & SELAMAT SEJAHTERA-TERLEBIH DAHULU SAYA MINTA MAAF BANYAK2 KERANA MENGGANGU-HANYA BERKONGSI PELUANG...
      RINGKAS!!! MUDAH ,SENANG DAN PANTAS!!!!!!

      Mari kita Renungkan sekejap kata-kata ini…
      “Menurut kajian, kira-kira 98% Masyarakat TIDAK Sanggup mengeluarkan duit Untuk Majukan Diri, Manakala 2% Sanggup berbuat demikian dan mereka itulah yang akan BERJAYA.”
      Dato Dr Fadilah Kamsah

      Saya dulu pun tergolong dalam KUMPULAN 98%, tetapi sekarang saya dalam
      GOLONGAN 2%.

      Anda di dalam KUMPULAN yang MANA???
      JANGAN FIKIR SUSAH PERKARA YANG SENANG…

      Kalau tidak dipecahkan ruyung,manakan dapat sagunya.
      kalau tidak sanggup untuk berusaha untuk memperbaiki
      cara kita berfikir,cara emosi kita berfikir serta cara kita
      bertindak kepada sebagaimana orang-orang yang BERJAYA
      berfikir,beremosi serta bertindak,susah untuk kita mencapai
      kejayaan dalam hidup sebenarnya.

      Fikir-fikir Dan Renung-renungkanlah..
      Perahu sudah di air, dayung sudah ditangan..
      Mengapa tidak harus sahaja kita berdayung hingga
      sampai ke puncak kejayaan..

      BUKALAH MINDA DAN BERI PELUANG PADA DIRI
      SENDIRI-INSYAALLAH ADA KEJAYAAN YANG MENUNGGU..

      UNTUK MAKLUMAT LANJUT:-
      SILA KLIK PADA WEB REFFERAL DI ATAS.(Location)

      Copyright © 2012  Yahoo! Inc. All Rights Reserved | Terms of Service | Privacy Policy