Re: [aeko] La plej fora planedo?

  • Marcio Malacarne
    Message 1 of 7 , Apr 20, 2004
      Dankon por la informo.

      Marcio
      Pardonpetas por la etan mesagho, sed prescaw nenia mesagho alvenis...

      --
      Marcio Malacarne

        Message 3 of 7 , Apr 22, 2004
          donh@...

          Donald J. HARLOW <donh@...> skribis:
> [...]
          > ne tradukas, cxar mi ne komprenas,
          > kion signifas "exoplanet" -- cxu
          > "ekstera planedo", cxu "eksa planedo" (!!!),

          Nek, nek, nek. Temas pri novvorto por
          'ekstersunsistema planedo', planedo ekster
          nia sunsistemo, rivoluanta cxirkaux alia stelo
          ol nia Suno.

          Lars
        • Donald J. HARLOW
          Message 4 of 7 , Apr 22, 2004
            Je 12.11 atm 2004.04.22, Lars Sözüer skribis
> [...]
            >
            >Nek, nek, nek. Temas pri novvorto por
            >'ekstersunsistema planedo', planedo ekster
            >nia sunsistemo, rivoluanta cxirkaux alia stelo

            Dankon. Gary jam indikis la saman al mi en privata letero. Kio iom
            seniluziigis min, cxar mi ja esperis, ke temas pri mallongigo de "ekzota
            planedo". Sed sxajne "ekstera planedo" estas la plej proksima. ("alistela
            planedo" eble estus bona traduko.)

            Message 5 of 7 , Apr 23, 2004
              Donald J. HARLOW <donh@...> skribis:

              > Dankon. Gary jam indikis la saman al mi en privata letero.
> [...]

              Bela ideo, tamen tiu esprimo estas jam okupita.
              Laux AT:
              ekster/a planed/o = Planedo el la ekstera Sunsistemo
              (Fonto: La Kosmo kaj Ni; mankas tamen en AT difino de
              'ekstera Sunsistemo')

              > ("alistela
              > planedo" eble estus bona traduko.)

              Jes, tiu propono placxas al mi, ecx pli ol tiuj
              kiujn ni jam registris, cxar malpli ambigua:
              ekster/sun/a planed/o (fonto: AA2 kaj vd.malsupre)
              ekster/sun/sistem/a planed/o (sen fonto)

              Cxu vi emas aldoni gxin kaj fari el la cxi-supraj
              sinonimoj?

              Je Nov 28, 2001, Elmer D. Escoto skribis:

              > Denove, dankon al Don Harlow pro la helpo
              > traduki tiun cxi tekston.
              [...]
              > Iliaj unikaj observajxoj montras, ke eblas
              > mezuri la kemian konsiston de ekster-susistemaj
              > planedaj atmosferoj
              [...]
              > esplorado pri ekster-sunaj planedoj
              [...]

              Lars
            • Helio Jaques
              Message 6 of 7 , Apr 23, 2004

> [...]
                > ekster/sun/a planed/o (fonto: AA2 kaj vd.malsupre)
                > ekster/sun/sistem/a planed/o (sen fonto)
                >
                > Cxu vi emas aldoni gxin kaj fari el la cxi-supraj

                Mi apogas tiun proponon.

                Kore

                Helio

                Yahoo! Photos: High-quality 4x6 digital prints for 25�
                http://photos.yahoo.com/ph/print_splash
              • Donald J. HARLOW
                Message 7 of 7 , Apr 25, 2004
                  Je 12.04 atm 2004.04.23, Lars skribis
> [...]
                  >ekster/sun/a planed/o (fonto: AA2 kaj vd.malsupre)
                  >ekster/sun/sistem/a planed/o (sen fonto)
                  >
                  >Cxu vi emas aldoni gxin kaj fari el la cxi-supraj

                  Jes, tio estus por mi interesa ekzerco, kaj mi tion faros -- sed unue, iom
                  pli pripensinte tiun terminon, mi scivolas, cxu "ekster/sun/sistem/a
                  planedo" kaj "ali/stel/a planedo" estas identaj. La dua traktas planedojn,
                  kiuj rivoluas cxirkaux sunoj aliaj ol la nia; sed la unua traktas ankaux
                  eventualajn sensunajn planedojn (kiuj eble ne ekzistas; nu, ni almenaux
                  scias nek kiel sercxi nek kiel trovi ilin ...). Mi volis demandi pri vi kaj
                  Helio pri tio. (Mi cetere afisxas ankaux al aeko-at, cxe kiu eble pli
                  konvenus respondi ...)