Astronomia almanako--Marto 2004

  • Rick Koshko
    Message 1 of 2 , Feb 18, 2004
      Haveblas nun la pagxon por Marto 2004 de mia astronomia almanako.
      Kaj la nuna monato ankoraux haveblas, kompreneble.

      Dum Marto: oni povos vidi cxiom el la kvin nudokulaj planedoj samtempe,
      okazos ekvinokso, Jupitero atingos opozicion, kaj Marso kaj Venuso
      preskaux kunigxas proksime al Plejado.

      http://www.koshko.com/almanako

      Rick Wiegmann Koshko

    • Alexander M
      Message 2 of 2 , Feb 18, 2004
        Rick,

        Dankon pro informoj. Evidente ni povos eldoni cxi-jare
        Astronomian Almanakon - 2004 ( tio tamen dependas de
        financa stato ). Dume, mi proponas publikigi en nia
        novajxgrupo Astronomian Kalendaron por baldauxaj
        monatoj.

        Viaj opinioj, bv.
        Kore via,

        Alexander Mikishev

        --- Rick Koshko <koshko_00@...> wrote:
> [...]
        >
        > Dum Marto: oni povos vidi cxiom el la kvin nudokulaj
        > planedoj samtempe,
        > okazos ekvinokso, Jupitero atingos opozicion, kaj

        Yahoo! Mail SpamGuard - Read only the mail you want.
        http://antispam.yahoo.com/tools