Perseidoj

  • Marco Trevisan
    Message 1 of 1 , Aug 13, 2003
      Perseidoj estis bone videblaj de Madrido. Mi ne povis eksterurbigxi, kaj
      ecx el la urba centro mi klare vidis kvar meteorojn tra la 5:40 kaj la
      6:30 (loka horo), malgraux la urbaj lumoj. Aldone, mi ne povis vidi la
      tutan cxielon, cxar konstruajxoj kasxis pli malpli la 60%. Post la 6:30 la
      cxielo igxis luma, kaj oni ne plu povis vidi ion. Estis videbla delta
      Persei, kiu havas preskaux magnitudon 3, sed ne steloj kun magnitudoj pli
      grandaj.