Re: [aeko] Re: [Es.Bz.Sc] Gxenerale

  • Donald J. HARLOW
    Message 1 of 4 , Dec 1, 2002
      Je 07.28 atm 2002.11.27 -0800, Helio skribis

      >Don jxus skribis al mi pri tiu libro. Kio estas gxi?
      >Cxu estas alia grupo de esperantistoj-astronomiistoj?
      >Cxu iu el ili partoprenas cxe nia rondo?

      Ne, temas pri anglalingva almanako kun pli-malpli dudek resumaj artikoloj
      pri lastatempaj atingoj en diversaj astronomiaj-astrofizikaj-kosmologiaj
      fakoj. Gxin eldonas la kompanio Annual Reviews, kiu aperigas similajn
      (anglalingvajn) almanakojn pri aliaj fakoj. (www.annualreviews.org)

      -- Don HARLOW
      http://www.webcom.com/~donh/don/don.html

      Pasis longa voj'