La plej grava evento de AEK jam cxi-semajnas!!!

  • Alexander Mikishev
    Message 1 of 2 , Sep 2, 2002
      Karaj geamikoj,

      Nia cxiujara kluba Astronomia E-stagxo proksimigxas.
      Cxijare gxi okazas en belega sudfranca loko
      Sankt-Mikaela Observatorio. Detaloj legeblas en la
      kluba TTTejo. Gxi startos jam post 4 tagoj!
      Cxifoje, ni havos cxiutagan eblecon interetumi. Tiel
      mi esperas ke stagxanoj rakontos al vi pri siaj
      impresoj, pri la stagxado ktp. Postsekvu la stagxon en
      nia kluba diskutgrupo.
      Konfirmis sian partoprenon esperantistoj el Francio,
      Italio, Japanio kaj Israelo. Eble ankaux venos
      esperantistoj el Belgio kaj Germanio. La stagxo devos
      esti tre interesa evento. Ni planos prezenti cxi-jaran
      Almanakon, organi kunvenon de AEK, plani nian
      venontjaran laboron k.a..
      Do, gxis revido el Sankt-Mikaelo! Por partoprenantoj -
      mi memorigas telefonoj , en Saint-Michel
      (Sankt-Mikaelo ) 04-92-76-69-69 ( gvidanto Patrick
      Lagrange ) kaj mia portebla +972-51-682718.
      Kuragxon al Patrick! Klaran cxielon al cxiuj!
      Samideane,

      Alex Mikishev

      Yahoo! Finance - Get real-time stock quotes
      http://finance.yahoo.com
    • Bernard-Rgis Larue
      Message 2 of 2 , Sep 3, 2002
        Saluton Alex,

        mi konfirmas mian partoprenon de sabate vespere (malfrue?) gxis lunde
        tagmeze.

        Dankon. Gxis baldau.

> [...]
        >Samideane,
        >
        >Alex Mikishev

        >Yahoo! Finance - Get real-time stock quotes

        Affichez, modifiez et partagez gratuitement vos photos en ligne: