Grezijono

  • Lars Soezueer
    Message 1 of 3 , Jul 1, 2002
      Saluton!

      Tute hazarde mi jxus legis en
      http://grezijono.kastelo.free.fr/staghoj.htm
      ke de la 10-a gxis la 17-a de auxgusto okazos
      en kastelo Grezijono 'Stagho pri astronomio'
      sub gvido de Jean-Charles Trébouet.

      Cxu iu konas lin?
      Cxu iu scias pli pri tiu arangxo?

      Scivoleme

      Lars

      --
      Lars S"oz"uer |oficejo:DESY HERA-B konstr.61 cxmb.116
      Max-Zelck-Str. 11| Notkestr. 85
      Message 2 of 3 , Jul 1, 2002
> [...]
        >http://grezijono.kastelo.free.fr/staghoj.htm
        >ke de la 10-a gxis la 17-a de auxgusto okazos
        >en kastelo Grezijono 'Stagho pri astronomio'

        KAJ SALUTEGON AL VI

        Je la 11a de junio mi skribis al li:-
        ‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹‹
        To: trebouet.bohere@...
        From: Rapley <rapley@...>
        Subject: Astronomio c`e Grésillon
        Cc: astroek@...
        Bcc:
        Estimata s-ro Trébouet,

        Tre interesis min sciigo pri via astronomia stag`o c`e Grezijono.
        Mi ege g`ojus se mi povus ricevi ian ideon pri viaj planoj por tiu kurso.
        Vers`ajne en augusto, en tiu regiono, ne estos idealaj kondic`oj por
        observado, sed oni povas c`iam studi kaj restudi la teorion de astronomio
        en g`iaj multaj, multaj branc`oj, c`u ne? Volonte mi c`eestus, sed
        rigardante mian agendon mi trovas ke mi vers`ajne devos esti en Britio
        c`irkau tiu tempo.

        C`u vi jam posedas la Almanakon de la Astronomia Esperanto-Klubo?
        Se ne, mi sendos ekzempleron al vi.

        Plej kore vin salutas = Johano Rapley
        Do, eble nun VI provu, c`u ?

        Bondeziras al vi ambau (c`iuj kvar!) = Johano