AEKa aligilo

  • Pawel Pres
    Message 1 of 2 , Oct 3, 2001
      Karaj samideanoj,

      mi jxus vizitis vian vitrinon. Cxar mi estas ankau faka astronomo, kaj de du jaroj esperantisto mi tre ekgxojis vidante viajn klopodojn por krei tre fakan kaj allogan pagxon pri astronomio. Mi ecx volis aligxi al la klubo, tamen la pagxo kun aligxilo estas tute nelegebla! En mia IE5 gxi aperas kun pale bluaj literoj sur griza plano, kaj mi nur povas nocii, ke io estas skribita, tamen ne legi tion. Cxu vi povus sxangxi tiun cxi pagxon?

      Amike,
      Pawel Pres
    • mikisal@hotmail.com
      Message 2 of 2 , Oct 3, 2001
        Kara Pawel,

        koran dankon pro la letero kaj pagx-kritiko. Mi laux eble pli rapide
        revizios la kluban TTTejon. Se iu el vi, AEKanoj, ankaux rimarkis
        iujn fusxajxojn sur la pagxoj ne hezitu informi min. Tio ege helpos
        al ni cxiuj.
        Pawel, mi jam notis vin kiel nova AEKano. Se vi volas esti Subtena
        Membro de AEK ( vi auxtomate ricevos la venontan kluban
        kolektlibron "Astronomia Almanako - 2002"-n kaj subtenos la klubon )
        vi pagu 12 euxrojn al nia UEA-konto.
        Cxu vi povus vin prezenti? Cxu vi profesie laboras pri Astronomio?
        Kie? Pri kio pli gxuste okupigxas?
        Vi povas skribi al tiu cxi listo aux al mi ( mi poste metos tiujn
        informojn al la TTT-pagxaro ).

        Al cxiuj - la fotoj de la Unua AEKa stagxo jam estas skanitaj.
        Baldaux vi cxiuj povos ekvidi la foto-raporton pri la stagxo.

        Gxis! Klaran cxielon kaj pacon!

        Amike -
        Dr. Alex Mikishev
        kunordiganto de AEK