[aeko] Re: PRI LA EMBLEMO

  • Francisco José Dávila Dorta
    Message 1 of 6 , Jan 7, 2000
      Antonio: En kiu parto de la pagho de AEKO vi trovis la emblemon pri kiu vin volas valoti?. Mi trarigardis ghian enhavon sed mi trovis nenion.
      Dankon
      F.J.

      Chu ni valotu por elekti la emblemon? Mi ne scias chu la aliaj konsentas kun mi, sed mia elekto estus emblemo aeko.jpg kiel emblemo de la klubo. Kion opinias vi?

      eGroups.com Home: http://www.egroups.com/group/aeko
      www.egroups.com - Simplifying group communications
    • Francisco José Dávila Dorta
      Message 2 of 6 , Jan 7, 2000

        Message 3 of 6 , Feb 2, 2000
          Chu ni valotu por elekti la emblemon? Mi ne scias chu la aliaj konsentas kun mi, sed mia elekto estus emblemo aeko.jpg kiel emblemo de la klubo. Kion opinias vi?
        • Marco Trevisan
          Message 4 of 6 , Feb 3, 2000
            La adresoj de la du emblemoj estas cxi tie:

            Unua:
            http://www.geocities.com/Athens/Agora/1892/bildoj/emblemo_aeko.jpg

            Dua:
            http://www.geocities.com/Athens/Agora/1892/bildoj/emblemo2.jpg

            Se vi ne sxatas la kolorojn elektitajn por la literoj de la dua
            emblemo, mi povas gxin sxangxi. Kiel Lars jam rimarkis, la emblemo
            devas esti ankaux klara por blanknigraj dokumentoj.
            Mi scias, ke pli tauxgus kunpremigi la bildojn al GIF. Mi tion faros.
            Do, AEKanoj, kiun emblemo vi preferas? Se vi faris iun alian, mi ankaux
            volas gxin vidi!

            Tutamikece,
            Marco Trevisan
          • Donald J. HARLOW
            Message 5 of 6 , Feb 3, 2000
              Je 09:38 atm 2/3/00 -0800, Marco Trevisan skribis

> [...]
              >Mi scias, ke pli tauxgus kunpremigi la bildojn al GIF. Mi tion faros.
              >Do, AEKanoj, kiun emblemo vi preferas? Se vi faris iun alian, mi ankaux

              Al mi certe pli placxas la dua, kun du kromaj kritikoj:

              (1) Mi pli sxatas la galaksion en la unua emblemo ol tiun (?) en la dua;

              (2) Jes, pri la koloroj devas esti, laux mi, ia sxangxo, cxar maldekstre
              (en AE) trovigxas du efektive malhelaj koloroj, sed dekstre (en K)
              trovigxas du helaj (plus grizaj borderoj). Mi preferus vidi konsekvencecon
              inter la literoj (ekz. cxiuj helaj, kun borderoj), aux -- se oni volus
              reteni la nunan sistemon -- helajn AE, malhelan K, poste helan galaksion.

              -- Don HARLOW
              http://www.webcom.com/~donh/don/don.html

              Baldaý venos la Printempa Festo! Prepare por øi:
              Bovisto kaj teksistino, malnova fabelo pri la kreo de la Arøenta Rivero
              (Lakta Vojo): http://www.webcom.com/~donh/don/esplit/bovisto.html
              Kanto de maljunulo, eble la plej antikva poemo en la mondo:
              http://www.webcom.com/~donh/don/esplit/maljuna.html
              Armand SU poezie rerakontas la fabelon Liang Þanbo kaj Øu Intaj, kiu
              inspiris la famekonatan violonkonæerton La Papiliaj Geamantoj:
              http://www.best.com/~donh/Esperanto/Literaturo/Revuoj/MondaKulturo/Printempo
              65/butterflies.html
              Kaj ne maltrafu la jam 1500-jare malnovan kanton Mulan:
              http://www.best.com/~donh/Esperanto/Literaturo/Poezio/mulan.html
            • Lars Soezueer
              Message 6 of 6 , Feb 4, 2000
                Je la 3-a de Feb 2000, Marco Trevisan skribis:

> [...]
                > http://www.geocities.com/Athens/Agora/1892/bildoj/emblemo2.jpg
                >
                > Se vi ne sxatas la kolorojn elektitajn por la literoj de la dua

                La koloroj de la literoj en la dua estas vere malbelaj laux mia gusto.
                Sed ankaux la formoj de A kaj K ne placxas min.
                Belega ideo estas la apero de bildo kiel 'o'.
                Ankaux la skribo 'Astronomia Esperanto-Klubo'
                kun la verda stelo meze laux mi belas.

                La unua emblemo aspekte pli placxas min,
                sed la literoj estas tro malhelaj.
                Ili ankaux ne tute sekvas la eksteran rondon.
                Grava malavantagxo estas ke ne aperas la mallongigo 'AEK(o)'.

                > Kiel Lars jam rimarkis, la emblemo
                > devas esti ankaux klara por blanknigraj dokumentoj.

                Nu, gxi ne devas, nek devas esti la tutsama emblemo.
                Estis nur propono ke ekzistu samaspekta blanknigra
                versio de la emblemo por flugfolioj ktp.
                Vd. ekz. de io tia cxe
                http://perso.wanadoo.fr/dan.cdm/ret/interitre.htm#emblemo

                > Mi scias, ke pli tauxgus kunpremigi la bildojn al GIF. Mi tion faros.

                Dependas de la bildo cxu tio necesas.
                La du emblemoj laux mi ne suferis pro la jpg-igo.
                Sed en la enirpagxo de vi proponita cxe
                http://www.geocities.com/Athens/Agora/1892/bildoj/AEKo.html
                la skribajxoj suficxe difektigxis, do tiun ja indus
                reprodukti kiel kunpremita GIF.

                > Do, AEKanoj, kiun emblemo vi preferas? Se vi faris iun alian, mi ankaux
                > volas gxin vidi!

                Nu, mi tre aprecas vian laboron.
                Unuflanke mi estas tre kritikema,
                aliflanke mi mem ne okupigxis pri emblemkreado.
                Eble vi ja mem, post la reagoj ankaux de aliaj,
                emas plu eksperimenti.

                Lauxdas vin

                Lars

                --
                Lars S"oz"uer |oficejo:DESY HERA-B konstr.61 cxmb.116
                Max-Zelck-Str. 11| Notkestr. 85