[aeko] Kluba emblemo

  • Alex Mikishev
    Message 1 of 7 , Mar 1, 2000
      Karaj AEKanoj,

      Jxus mi ricevis de Marco finitan emblemon de nia klubo. Gxi videblas
      cxe http://members.xoom.com/astro_esp/emblemo2.jpg . Rigardu k jugxu.
      Post via fina "jeso" ni enmetos gxin al nia cxefpagxo.

      Sincere - AMik
    • Ygael Gawarith
      Message 2 of 7 , Mar 1, 2000
        Mi opinias ke la koloroj de la literoj ankoraux estas
        iom malhelaj. Tamen, la emblemo estas bona.

        Nu, kio okazis al la fronta pagxo kiun Marco pretigis
        en la unua semajno de la klubo kiam la anoj estis nur
        Alex, mi kaj li? Tiu pagxo estis tre belaspekta.

        Alex, kelkaj personoj kritikis al mi la kolorojn de la
        ligiloj en la komenca pagxo. Gxi estas tre malhelaj.
        Kaj mi ankaux havas malfacilon por ilin legi per mia
        kompulito, malgraux ke mi havas bonan videokardon.

        Gxis

        Helio
        http://im.yahoo.com
      • Josep Hervás
        Message 3 of 7 , Mar 1, 2000
          Mi ne vidis aliajn emblemojn, sed mi pensas ke tiu cxi estas bela.

          Salutoj al cxiuj

          Jozefo Hervas.
        • Alex Mikishev
          Message 4 of 7 , Mar 1, 2000
            Saluton,

            nur skize mi respondos al demandoj , kiuj estas tusxitaj en la lastaj
            mesagxoj al nia dissendlisto.
            Unue, Josep, pri la emblemoj vi povas vidi la 14an mesagxon en nia listo
            vidu cxe www.egroups.com/group/aeko ).

            Helio: Ne maltrankviligxu ;-) Baldaux ni cxiuj ekvidos novan cxefpagxon,
            Marco cxu?
            Se vi diras pri koloroj de la ligiloj en la kovrilpagxo - cxu temas pri
            cxefpagxo?
            Kritiko estas akceptita! Senprobleme, mi sxangxos tion, sed cxu ni atendu
            gxenerale novan
            cxefpagxon aux jam nun sxangxi?

            Pri listo de kemiaj elementoj. Vi absolute pravas. Mi nur rekopiis tiun
            liston de la PIV ( 1970 jara
            eldono ). Dankon al la ligilo de Lars. Mi gxin enmetos . Helio, ankaux viajn
            remarkojn mi enmetos.

            Korajn dankojn al cxiuj pro la komentoj. Nun videblas - nia dissendlisto
            vere funkcias!

            Fine reklamo de revuo "La Ondo de Esperanto", kiu en la tria numero
            publikigas mian artikoleton pri AEKo.

            Gxis al cxiuj!
            AMik
            LA ONDO DE ESPERANTO. 2000. Numero 3 (65)

            Fine de februaro estis dissendita la marta kajero de "La Ondo de Esperanto"
            (kolekto 2000) eldonata en Jekaterinburg (Ruslando). Interalie, tiun chi
            kajeron komencas artikolo de la prezidanto de la Akademio de Esperanto,
            Geraldo Mattos. La legantoj trovos ankau la duan parton de la kulturpolitika
            eseo de Walter Zelazny, novelon de Anton Chehhov "Hameleono" (tradukis
            Tatjana Vxhivceva), kelkajn informojn pri la Ruslanda E-Kongreso, recenzon
            de
            Andrej Pechonkin pri "Alico en Mirlando" kaj multon alian.

            "La Ondo de Esperanto" estas abonebla kontrau 22 euroj cxe UEA-konto
            "avko-u".

            "La Ondo" estas legebla ankau rete:
            <http://www.sezonoj.itgo.com>

            Provekzempleron petu cxe la redakcio
            <sezonoj@...>

            Bonan legadon!

            ***

            Enhavo de la marta "Ondo"

            REDAKCIE

            Al la legantoj

            CxEFARTIKOLO

            Geraldo Mattos. Konservi kaj protekti la fundamentajn principojn de
            Esperanto

            INFORMOJ: TRA LA MONDO

            Heroldo: cxiutage dum UK-85
            Amri Wandel. Gxustigo de LKK
            Manfred Westermayer. AVE: duoble verdaj
            Reinhard Foessmeier. Germana sesio de AIS
            Andrej Ananjin. IS-2000
            Milan Zvara. Du montaraj renkontigxoj
            Anatolij Ionesov. AERU en la koro de la Granda Silka Vojo
            Pri la jura statuso de la Pakto
            Dietrich M. Weidmann. Zuriko revigligxis
            Miguel Gutierrez. Hispaniaj novajxoj
            Andrzej Pettyn. Parolas Varsovio
            Kurte

            INFORMOJ: TRA RUSLANDO

            Aleksandr Blinov. REK-2000 en Cxuvasxio
            Yurij Karcev. REU kun nova estraro
            Nikolao Gudskov. Kontrauxmilita rezolucio: ne oficialigita en REK-2000
            Gennadij Basov. OrSEJT-32
            Boris Kondratjev. Stagnado de la Norda Cxefurbo
            Zoja Kacxalova. Gajaj jxauxdoj en Tihxvin
            Konstantin Vihxrov. Gastinstruistoj en Nijxnij Novgorod
            Aleksas Masiukas. Du kursoj post unu prelego

            TRIBUNO

            Walter Zelazny. Pri la rilatoj inter inteligencio kaj plebo en la movado,
            aux
            intelektulo inter plebanoj kaj nuda inter lupoj (2a parto)
            Dario Rodriguez. Ne plu okupigxu pri tia absurdajxo
            Aleksandr Mikisxev. Virtuala Esperanto-Klubo
            Tamara Durnickaja. La Ondo de Esperanto: cxu por novaj rusoj?
            Sergej Bronov. Recirkuligi niajn librojn
            Renato Corsetti. Oceania komisiono aprobita
            Sonja Brun. Pri cxio kio okazas en kaj cxirkaux Esperanto
            Nikolao Gudskov. La Ondo. Mi fizike ne kapablas ne legi gxin
            Volontulo kunlaboras

            BELETRO

            Anton Cxehxov. Hxameleono (Tradukis Tatjana Vsxivceva)

            BIBLIOTEKO

            Mine Yositaka. Japanio plu aktivas eldone
            Andrej Pecxonkin. Gxui la misteran mirmondon
            Ljubomir Trifoncxovski. Enkete kompili la liston
            Marc Hiltbrand. Kiu defendos la rajtojn de la esperantistoj?
            Ricevitaj gazetoj

            MOZAIKO

            Tatjana Kulakova. Tri premioj
            Ikar' Akimenko. Krucvortenigmo
            Valentin Melnikov. El la ciklo "Socia moralo"
            Gennadij Sxlepcxenko. Evidenta konkludo?

            DIVERSAJxOJ

            Frazoj
            Nekrologoj
            Kio estas "La Gazeto"?
            Donacoj
            Perantoj de "La Ondo de Esperanto"
            --
          • Ygael Gawarith
            Message 5 of 7 , Mar 1, 2000
              Alex, cxu vi ricevis la aligxon de Alex carciofi, el
              Brazilo? Li faris tion per mia komputilo,
              lastvendrede, sed ni ne ricevis konfirmon de Netskapo,
              post klikinte la ligon "sendu". Cxu tio estas normala?
              Cxu ne devis
              aperi alian pagxon dirantan "ni ricevis vian aligxon,
              kaj kontaktos vin baldaux" aux ion similan?

              Pri la koloroj, mi rekomendas uzi helajn kolorojn
              cxiam se oni uzas nigran pagxon, kaj la kontrauxon. Ni
              povas atendi la sxangxo de la cxefpagxo.

              Gxis

              Helio
              http://im.yahoo.com
            • Antonio M. Sánchez Pérez
              Message 6 of 7 , Mar 1, 2000
                Bone, kiel mi diris en antaúa mesagho de, mi pensas, antaú unu monato, mi preferas la alian (), tamen ... Se la plimulto akceptas, mi ankaú.

                Ghis

                Alex Mikishev escribió:

[...]

                Luck o' the Irish! Get your St. Paddy's day party supplies at
                GreatEntertaining.com today. Green salami, brew kits, shamrock
                confetti, gold coins, & more. Erin Go Bragh!
                http://click.egroups.com/1/2042/1/_/345297/_/951907214/

                -- Talk to your group with your own voice!
                -- http://www.egroups.com/VoiceChatPage?listName=aeko&m=1

              • Antonio M. Sánchez Pérez
                Message 7 of 7 , Mar 1, 2000
> [...]
                  > Kaj mi ankaux havas malfacilon por ilin legi per mia
                  > kompulito, malgraux ke mi havas bonan videokardon.

                  Ankaú mi konsentas kun Helio pri tio de la koloro de la ligiloj.

                  Ghis!