la 1-a Informbulteno de la stagxo "Astronomio:amatoroj kontribuas"

  • Alex Mikishev
    Message 1 of 1 , Jan 4, 2001
      Karaj,

      la 1a Informbulteno de la stagxo "Astronomio:amatoroj kontribuas" ( 8-15.9.2001, Observatorio de Monto Chiran, Francio ) estas publikigita en la kluba TTTejo ( vizitu gxin tra kluba TTT-pagxo ). Gxi enhavas mallongan przenton de la Observatorio, programon de la stagxo, priskribon kiel pagi la kotizon.
      Mi petas vin cxiuj sur tiu cxi Informbulteno informi viajn lokajn E-asociojn, klubojn, amikojn pri la renkontigxo. La jaro 2001 jam startis kaj ni jam planu nian partoprenon en la stagxo. Se iu havas specialajn demandojn - turnu al AEK.

      Ne forgesu kontroli novajn skanitajn numerojn de HkK ( Homo kaj Kosmo ).

      La 9an de januaro - Plena Luna Eklipso! Informoj sekvos.

      Klaran cxielon! Kore vi Alex