satelitaj nomoj

  • David GaladĂ­-EnrĂ­quez
    Message 1 of 1 , Jul 4 1:54 AM
      Kara Helio:

      Mi estas en kontakto kun akademiano Jorge Camacho [hhorhhe kamacho], kaj
      plej eble mi renkontighos kun li venontvendrede. Li estas tre interesita
      pri la problemo pri nomoj de satelitoj. Mi shatus montri al li la plej
      lasta versio de via listo de satelitaj nomoj. Kvankam mi povus preni
      tiun informon el la mesaghoj viaj en nia listo, mi certas pri tio, ke vi
      ie havos dosieron kun pura plena listo kun viaj preferataj nomoj. Mi tre
      dankus vin, se vi povus sendi al mi tiun liston kiel eble plej frue. Mi
      transdonos al vi la komentojn de Camacho.

      Ghis!

      David.