Likvido de AEK, eko de AS

  • amik99_1999
    Message 1 of 22 , Aug 11, 2006
      Karaj listanoj,

      reveninte el Florenco mi devas informi vin pri gravaj novajxoj por
      ni.
      Unue, iom triste, nia ASTRONOMIA ESPERANTO-KLUBO estis MALfondinta
      oficiale. Jes, 6-jara agado de AEK alvenis al sia fino. Dum tiu tempo
      indas rememori gravajn niaajn atigojn - tri stagxoj en Francio, du
      eldoniaj AA, grandega laboro pri AT, projektoj. Tamen lasttempe la
      klubo jam ne havis tiom da forto por aktivi , pluraj AEKanoj
      ekdormis.
      Sxajne venis gxusta momento por malfondi gxin. Cxi-foje mi ankoraux
      volas korege danki al Johano Rapley kaj Antonio Sanchez, ankaux mi
      korege dankas Patrikon Lagrange kaj cxiu el auxtoroj de AA.Karaj,
      sciu ke sen helpo de Johano ni ne povus fari ecx malfondigxon.
      Dankegojn
      al Johano!
      Samtempe, estis fondita Astronomia Sekcio de ISAE. Tial mi alvokas
      tiujn , kiuj ankoraux ankoraux interesigxas kaj volus agi por
      Astronomio kaj Esperanto subteni nian sekcion. Ekde nun nia AA povas
      eldonigxi kiel aparta numero de konata Scienca Revuo. Krome, ni
      estis invititaj organizi nian kunvenon en nova jxus aperinta
      Esperanto-kasteleto en Italio, cxe Adriatika marbordo, ne
      malproksime de Rimini kaj San-Marino. Cxu al vi placxas ideo?
      viaj reagoj kaj komentoj estas bonvenaj.
      Klaran kaj pacan semajnfinon al vi!
      Kore,

      Alex Mikishev
      eksa kunordiganto de AEK
    • MorphemeAddict@wmconnect.com
      Message 2 of 22 , Aug 11, 2006
        In a message dated 8/11/2006 3:15:10 PM Central Standard Time,
        amik99_1999@... writes:

        > Astronomia Sekcio de ISAE

        Cxu tiu organizo havas retlokon/liston, eble tiun cxi?

        stevo

      • Alexander M
        Message 3 of 22 , Aug 12, 2006
          Jes, provizore Astronomia Sekcio de ISAE havas tiun
          lokon, kiel sian retlokon.

          Vi kaj cxiuj esperantistoj estas bonvenaj!

          Amike,
          Alex Mikishev
          estro de AS de ISAE

          http://mail.yahoo.com
        • Renato Corsetti
          Message 4 of 22 , Aug 13, 2006
            Alex:

            >Samtempe, estis fondita Astronomia Sekcio de ISAE. Tial mi alvokas
            >tiujn , kiuj ankoraux ankoraux interesigxas kaj volus agi por
            >Astronomio kaj Esperanto subteni nian sekcion.

            Saluton, Alex! Se vi plutenas c'i tiun liston, la eblecoj agi restas praktike la samaj. La problemo, kiel antau'e, estas trovi aktivuloj!

            Amike

            Renato

            ------------------------------------
            Renato Corsetti, Via del Castello, 1
            IT-00036 Palestrina, Italujo
            <renato.corsetti@...>
            -------------------------------------
          • Alexander M
            Message 5 of 22 , Aug 14, 2006
              Kara Renato,

              vi tute pravas. Memorigu al mi , foje vi proponis ke
              cxiu faka dissendlisto havu iun komunstilan titolon.
              Kiel gxi sonis?
              Venis tempo por nova AS-ISAE fari sian dissendliston.

              Alex

              --- Renato Corsetti <renato.corsetti@...>

              http://mail.yahoo.com
            • Renato Corsetti
              Message 6 of 22 , Aug 14, 2006
                Alexander:

                >foje vi proponis ke cxiu faka dissendlisto havu iun komunstilan titolon.
                >Kiel gxi sonis?

                En via kazo, g'i estus simple per-esperanto-astronomio@yahoogroups.com.

                Ekzistas jam deko da tiaj listoj pri pluraj fakoj.

                >Venis tempo por nova AS-ISAE fari sian dissendliston.

                Tre bone.

                Amike

                Renato

                ------------------------------------
                Message 7 of 22 , Aug 14, 2006
                  KARAJ eksAEKanoj kaj cxiuj sxatatntoj de astronomio,

                  mi kore vin invitas al dissendlisto de jxus fondita
                  Astronomia Sekcio de ISAE.
                  AS-ISAE bonvenigas vin aligxi al
                  per-esperanto-astronomio@yahoogroups.com

                  I.a., la tria Astronomia Almanako aperos kiel aparta
                  numero de "Scienca Revuo".

                  gvidanto de AS-ISAE,
                  Alex Mikishev

                  http://mail.yahoo.com
                • MorphemeAddict@wmconnect.com
                  Message 8 of 22 , Aug 14, 2006
                    In a message dated 8/14/2006 4:18:19 PM Central Standard Time,
                    amik99_1999@... writes:

                    > mi kore vin invitas al dissendlisto de jxus fondita
                    > Astronomia Sekcio de ISAE.
                    > AS-ISAE bonvenigas vin aligxi al
                    > per-esperanto-astronomio@yahoogroups.com

                    Sxajne la nova grupo ankoraux aux ne ekzistas aux ne pretas akcepti novajn
                    anojn.

                    stevo

                  • Vilhelmo Lutermano
                    Message 9 of 22 , Aug 14, 2006
                      Je Lundo, la 14a de Aŭgusto 2006 20:53, Renato Corsetti skribis:
                      > Alexander:
                      >
                      > En via kazo, g'i estus simple per-esperanto-astronomio@yahoogroups.com.
                      >
                      > Ekzistas jam deko da tiaj listoj pri pluraj fakoj.

                      - Mi ne komprenas, kial ni ne povas simple daurigi tiun cxi dissendoliston kun
                      nova nomo, do la mastrumanto povus simple sxangxi la nomon de tiu cxi listo.

                      Vilhelmo.

                      --
                      Vilhelmo Lutermano
                      aktivas ĉe Le Monde diplomatique en Esperanto
                      Message 10 of 22 , Aug 14, 2006

                        Mi ankaux volis demandi pri tio.

                        stevo

                      • Alexander M
                        Message 11 of 22 , Aug 14, 2006
                          Kara Vilhelmo,

                          la problemo estas ke en tiu cxi listo multas homoj,
                          kiuj estas tute pasivaj. Por veki ilin mi proponis
                          novan liston. Se la listo restos la sama, tial oni
                          dauxre silentados kaj mi ne scios, por kiu mi sendos
                          tiujn mesagxojn.
                          Tial cxiuj al "per-esperanto-astronomio" -
                          dissendlisto!
                          Dankon. Alex

                          --- Vilhelmo Lutermano <wilhelm.luttermann@...>

                          http://mail.yahoo.com
                        • Vilhelmo Lutermano
                          Message 12 of 22 , Aug 15, 2006
                            Je Mardo, la 15a de Aŭgusto 2006 08:48, Alexander M skribis:
                            > Kara Vilhelmo,
                            >
                            > la problemo estas ke en tiu cxi listo multas homoj,
                            > kiuj estas tute pasivaj.

                            - Kara Aleksandro,
                            tio estas la kutima afero en senescepte cxiuj dissendolistoj.
                            Plej bona ekzemplo estas mi:
                            mi plezure kaj preskau avide legas cxiujn kontribuajxojn, sed mem preskau
                            neniam esprimas min tie. Kun la sola escepto: iam mi starigis demandon pri
                            plej tauga loko sur la terglobo por lancxi spac-raketojn - kun detalaj
                            proponoj -, sed ricevis neniam respondon.

                            Se vi volas, ke nur la kelkaj "aktivaj" listanoj transiru al la nova listo,
                            tiam vi havos tie precize la samon, kun la diferenco ke mankos tie la
                            "pasivaj" listanoj kiel mi. Mankos "la publiko".

                            > Por veki ilin mi proponis
                            > novan liston. Se la listo restos la sama, tial oni
                            > dauxre silentados kaj mi ne scios, por kiu mi sendos
                            > tiujn mesagxojn.

                            - Jen via eraro. Vi sendis al publiko kaj aktivuloj, kaj poste vi sendus nur
                            al kelkaj aktivuloj.

                            > Tial cxiuj al "per-esperanto-astronomio" -
                            > dissendlisto!

                            - Do, via nova listo ekskludas min.

                            Kun granda bedauro,
                            Vilhelmo.

                            --

                            --
[...]
                          • rcash
                            Message 13 of 22 , Aug 15, 2006
                              Saluton al chiuj listanoj.

                              . Chefe al Vilhelmo, mi demandas kial la nova listo
                              eksluzivus lin?
                              . Kiel Vilhelmo, mi estas pasiva membro, kaj mi
                              plezure legas la novajhojn (mi estas membro ankau
                              de aliaj astronomiaj listoj, ekz. tiu de NASA-JPL).
                              . La kreo de Astronomia Sekcio de ISAE estas
                              bona progreso por ni, kaj shajnas al mi logike krei
                              novan dissendoliston por ghi.
                              . Chi-matene mi alighis al la nova listo, sendante
                              mesaghon al:
                              per-esperanto-astronomio-subscribe@yahoogroups.com.
                              . Post kelkaj minutoj mi ricevis de la automato
                              konfirmopeton, kiun mi tuj resendis. Kaj kelkajn
                              minutojn post tio mi jam ricevis automatan bon-
                              venon (bedaurinde en la angla lingvo...).
                              . Per kelkaj musklakoj, chiuj kiuj volas, povas facile
                              kaj senkoste alighi al la nova grupo.

                              . Amike salutas

                              -- Rikardo CASH
                            • MorphemeAddict@wmconnect.com
                              Message 14 of 22 , Aug 15, 2006
                                In a message dated 8/15/2006 5:14:36 AM Central Standard Time,
                                wilhelm.luttermann@... writes:

                                > Linukso - Esperanto de la komputiloj
                                > Esperanto - Linukso de la lingvoj.

                                Se Linukso estas la Esperanto de la komputiloj, tiam mia laika opinio pri
                                linukso igxas tre malalta.

                                stevo

                              • Marcio Malacarne
                                Message 15 of 22 , Aug 15, 2006
                                  Saluton cxiujn,

                                  Mi estas pasiva en tiu cxi listo, auxmenaux kiel publikanto. Sed mi ne
                                  estas pasiva leganto!!!
                                  Tute miskomprenabla.
                                  Mi ne akordas kun la opinio de alex!

                                  Brakumojn,
                                  marcio el Brazilo

                                  --
                                  Marcio Malacarne
                                • Alexander M
                                  Message 16 of 22 , Aug 15, 2006
                                    Kara Marcio,

                                    gazetoj bezonas ne nur legantaron, sed ankaux tiujn,
                                    kiujn ilin eldonas. Se mi ne anoncus aperon de nova
                                    dissendlisto mi ecx ne scius, cxu Vilhelmo kaj vi
                                    bonfartas, atentas tiun liston ... Mi volus, ke
                                    AS-ISAE ne dormu, sed agu. Tiamainere ni havos kaj
                                    novajn eldonajxojn, kaj novajn stagxojn, kaj novajn
                                    projektojn. Laux mi , ecx se homo eklistigxis en nova
                                    dissendlisto, tio signifas ke li/sxi bonfartas,
                                    interesigxas pri nova AS-ISAE kaj eble ecx ... ,
                                    malgraux totala pasiveco en aek-a dissendlisto
                                    almenaux lastjare, iel kontribuos al AS-ISAE.

                                    Tial por mi estas tute nature lancxi novan ejon por
                                    nova AS. Aligxu!

                                    Amike, Alex

                                    http://mail.yahoo.com
                                  • Vilhelmo Lutermano
                                    Message 17 of 22 , Aug 15, 2006
                                      Je Mardo, la 15a de Aŭgusto 2006 21:27, Alexander M skribis:
> [...]
                                      > interesigxas pri nova AS-ISAE kaj eble ecx ... ,
                                      > malgraux totala pasiveco en aek-a dissendlisto
                                      > almenaux lastjare, iel kontribuos al AS-ISAE.

                                      - Do, lau tio, vi devas lancxi cxiujare novan ejon!

                                      Amike,
                                      Vilhelmo.

                                      Message 18 of 22 , Aug 15, 2006
                                        Je Mardo, la 15a de Aŭgusto 2006 18:13, MorphemeAddict@... skribis:

                                        > Se Linukso estas la Esperanto de la komputiloj, tiam mia laika opinio pri
                                        > linukso igxas tre malalta.
                                        >
                                        > stevo

                                        Kara Stevo,

                                        unue, mi ne komprenas vin. Via diro esprimas ke via "laika opinio" pri linukso
                                        egxas tre malalta, se Linukso estas, en la komputila mondo, (kiel) Esperanto
                                        en la lingva mondo. Sekve, via opinio pri Esperanto estas tre malalta. Kial?

                                        Due, mi volis esprimi per tio, ke ambau, Esperanto kaj Linukso,
                                        estas sen privilegio, ĉiu rajtas aliri gxin senpage, kaj ambau estas nenies
                                        proprieto, ambau estas plene enrigardeblaj kaj kompreneblaj kaj libere
                                        disdoneblaj, ambau estas krome altgrade fidindaj...

                                        Amike,
                                        Vilhellmo.

                                        Message 19 of 22 , Aug 15, 2006
                                          Je Mardo, la 15a de Aŭgusto 2006 13:52, rcash skribis:
                                          > Saluton al chiuj listanoj.
                                          >
                                          > . Chefe al Vilhelmo, mi demandas kial la nova listo
                                          > eksluzivus lin?

                                          - Cxar ili volas havi nur aktivajn membrojn. Mi estas kaj estos pasiva.
                                          Ili kreis la novan liston gxuste por ke la pasivaj membroj ne aligxu. Alie ili
                                          ne bezonus novan liston.
                                          Amike,
                                          Vilhelmo.

                                          Message 20 of 22 , Aug 15, 2006
                                            Ne troigu ;-)

                                            wrote:

> [...]
                                            > Vilhelmo.

                                            > por

                                            > proponis
                                            > oni

                                            > Renato

                                            > dissendlisto

                                            > <mailto:per-esperanto-astronomio%40yahoogroups.com>.

                                            > pluraj

                                            > Esperanto

                                            > aeko@...

                                            > aeko@...

                                            > protection around
                                            >
                                            > --
                                            > Vilhelmo Lutermano
                                            > aktivas ĉe Le Monde diplomatique en Esperanto

                                            === message truncated ===

                                            http://mail.yahoo.com
                                          • Alexander M
                                            Message 21 of 22 , Aug 15, 2006
                                              Vilhelmo,

                                              mi kreis novan liston nur pro tio ke estis kreita nova
                                              organizajxo kaj malnova oficiale malfondigxis.

                                              Cxio. Mi sxatus ke ni diskutu aliajn temojn. Se vi
                                              volas ankoraux ion aldoni pri tiu temo, tial bv.
                                              skribi al mia privata adreso, sed ne cxi-tien! Dankon.

                                              Mia retadreso estas : alexmikish@...

                                              Kore, Alexander

                                              http://mail.yahoo.com
                                            • MorphemeAddict@wmconnect.com
                                              Message 22 of 22 , Aug 15, 2006
                                                In a message dated 8/15/2006 5:06:25 PM Central Standard Time,
                                                wilhelm.luttermann@... writes:

> [...]
                                                > proprieto, ambau estas plene enrigardeblaj kaj kompreneblaj kaj libere
                                                > disdoneblaj, ambau estas krome altgrade fidindaj...

                                                Ili ambaux estas bonaj iloj. Mi neniam uzintas linukson, sed mi preferas
                                                aliajn lingvojn, kiel Lojxbano kaj Latejami, por amuzi min.

                                                stevo