Cxi-jara AEKa kunveno, kial ne?

  • Alexander M
    Message 1 of 12 , Feb 12, 2006
      Karaj AEKanoj,

      mi volas vin informi ke malgraux ne multaj reehxoj,
      tamen tiuj kiuj reagis al mia antaux letero, estis por
      AEK igxu sekcio de ISAE. Bona ideo. Antauxnelonge mi
      sendis retmesagxon al la prezidanto de ISAE. La
      respondo ne alvenis. Tio ne signifas ke li ignoris
      gxin, tio signifas ke li ne uzas ( aux preskaux ne )
      la retposxton. Mi skribos ordinaran leteron al li.
      Alie, evidente mi partoprenos cxi-jaran UKon en
      Italio. Dum gxi mi volus kaj renkontigxi kun ISAE-a
      estraro kaj fintrakti la sekciigxon de AEK. Laux mi
      tio povus esti ambauxflanka pozitiva evento.
      Mi gxojus scii, cxu iu el sxatantoj de astronomio,
      AEKanoj, venos al la Kongreso. Se ni havos iun grupon
      tiam mi zorgos pri kunveno. Mi opinias ke organizi la
      kunvenon dum UKo ne estos problemo, des pli ke
      estrarano de UEA kiu zorgas pri faka agado estas nia
      konata amiko - Amri Wandel.
      Informu - kie vi planas sumerumi cxijare?

      Gxise,
      Alex Mikishev
      kunordiganto de AEK
      alex@...

      http://mail.yahoo.com
    • Rapley
      Message 2 of 12 , Feb 13, 2006
        Kara Alex,

        >Mi volas vin informi ke malgraux [tio, ke venis] ne multaj reehxoj,
        >tamen tiuj kiuj reagis al mia antauxa letero, estis por [tio, ke]
        >AEK igxu sekcio de ISAE.

        Brave! Sciu, ke mi subtenas tiun proponon kaj mi ne dubas, ke se
        ISAE postulus ian (modestan) kotizon por tio, ni malvers`ajne rifuzus
        kontribui por tio! En tiu subteno inkluzivu Helgan kaj s`ian filon Marko
        Smith ... <mark.ma.smith@...> kiu lau mi estas la 102a el la
        104 AEKanoj.
        [Mi ripetas: <mark.ma.smith@...> c`ar mi scias, ke g`i aspektas
        malg`usta] . Mi ne estas certa c`u licas au indas veki la apetiton de
        d-ro Sachs per nia listo de pli ol 100 AEKanoj !?

        Necesus, tamen, sciigi al UEA (Osmo Buller) ke pro manko de
        envenintaj kotizoj AEK ne plu ambicias alig`i al UEA kiel Faka Asocio; eble
        ni devos fermi la konton iekl-i.

> [...]
        >tio povus esti ambauxflanka pozitiva evento.
        >Mi gxojus scii, cxu iu el sxatantoj de astronomio,

        Tiun demandon mi devas lasi al la aliaj AEKanoj, c`ar ni certe ne
        povos c`eesti en Florenco malgrau deziro tion fari. Ni serc`as ion pli
        proksiman.

        Vers`ajne hejme.

        Kore vin kaj c`iujn salutas = Johano

        15 route de Steinseltz