Re: [aeko] mesag`oj en malaja lingvo

  • Rapley
    Message 1 of 2 , Apr 8, 2005
      Karaj kolegoj,

      Almenau tri-foje mi ricevis en mia yahoo/aeko-pos`to mesag`ojn en
      la malaja lingvo. Eble "aeko" havas signifon en tiu lingvo kaj oni supozas
      ke la listo estas libere disponebla por ili.

      C`u ni havas komputike kleran AEKanon kiu kapablas spuri la
      originon de tiaj mesag`oj cele al ilia malebligo? Sed mi supozis, ke iu el
      nia membraro monitoras la envenantajn mesag`ojn por certig`i, ke sendantoj
      ja estas anoj kiuj korespondas per la internacia lingvo!

      Al c`iuj, koran saluton = Johano

      ...kaj tiel plu!

      15 route de Steinseltz
      FR-67160 RIEDSELTZ