Memorigo: Morgaux paso de Venuso antaux la Suno

  • Alexander M
    Message 1 of 4 , Jun 7, 2004
      Amri Wandel memorigas:

      Mi memorigas ke morgau 8.6.2004 antautagmeze estos la
      paso de Venuso antau la suno -la fenomeno dauros dum
      la
      tuta antautagmezo.
      Oni devas protekti la okulojn se oni volas vidi tion.
      Eblas spekti tiun maloftan fenomenon kiu okazas unu
      fojon en 120 jaroj per la teleskopoj en la tel aviva
      universitato
      detaloj estas haveblaj rete:
      http://noga2004.tau.ac.il

      ghuu,

      Amri

      Friends. Fun. Try the all-new Yahoo! Messenger.
      http://messenger.yahoo.com/