Re: [aeko-at] Demando

  • "Lars Sözüer"
    Message 1 of 4 , Jan 28, 2007
      Miguel skribis:

      > Mi sendis tradukojn de iuj artikoloj antaux du semajnoj, sed la
      > sxangxoj ne aperas. Cxu iu scias kio okazas?

      Pardonu, tio estas mia kulpo.

      Antaux jam longa tempo mi devis sxangxi la procedon
      por la traktado de la redaktoj.

      Normale ili estu traktataj rekte en la servilo at.komputilo.org.
      Sed pro kelkaj kauxzoj, cxefe cxar sxangxigxis en la servilo
      la versio de la programlingvo Perl, kaj kun tio la konduto
      pri Unikodo, la traktado en la servilo ne plu funkciis.

      Tial mi sxangxis la procedon al tio, ke mi elsxutas la redaktojn
      al komputilo en mia laborejo, traktas ilin en tiu, kaj resxutas
      la sxangxojn al la servilo. Tio havas kelkajn malavantagxojn.
      Unue, mi povas trakti redaktojn nur, kiam mi estas en la laborejo.
      Due, nur mi povas ilin trakti. Trie, mia cxefo fakte malpermesas.

      Tial mi delonge planis okupigxi pri reveno al la normala procedo,
      kaj antaux unu semajno efektivigis la planon.
      Mi jam sukcesis funkciigi cxiujn programojn sub la nova Perl-versio,
      krom tiun modjulon, kiu faras la alfabetordigojn por la diversaj
      lingvoj.

      Mi ne imagis ke tio povas esti tiel malfacila,
      kaj mi bedauxras ke la prokrasto estas jam tiel longa.
      Havu paciencon, mi preskaux sukcesis jam.
      Neniu el viaj redaktoj perdigxis.

      Amike salutas
      Lars
    • Miguel Hernandez des
      Message 2 of 4 , Jan 28, 2007
        "Lars Sözüer" <lars.duisburg@...> escribió:
> [...]

        Mi ne imagis ke tio povas esti tiel malfacila,
        kaj mi bedauxras ke la prokrasto estas jam tiel longa.
        Havu paciencon, mi preskaux sukcesis jam.

        Ideal für Modem und ISDN: http://www.gmx. net/de/go/ smartsurfer

        Dankon por respondi tiel rapide.

        LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
        http://es.voice.yahoo.com
      • Miguel
        Message 3 of 4 , Apr 7 6:17 AM
          --- In aeko-at@yahoogroups.com, Miguel Hernandez des <bboy_smash@...>
          wrote:

> [...]
          > Lars
          > --
          > Der GMX SmartSurfer hilft bis zu 70% Ihrer Onlinekosten zu sparen!

          Cxu jam eblas aldoni novajn tradukojn kaj artikolojn? Mi sxatus
          dauxrigi la laboron, sed eble ne eblas.

          Dankon.