Urgxe, reagu aux AT baldaux ne plu (tute) funkcios!

  • joosteto
    Message 1 of 2 , Feb 19, 2006
      (Mi jam sendis cxi-mesagxon al helio@... kaj
      eisdur@..., sed pensis oportune ankaux sendi gxin cxi-tien)
      (Se vi reagas, bonvolu reagi al joostje@..., mi ne legas
      cxi-grupon).

      Saluton,

      Cxe esperanto.org/AEK/AT/ nun estas kasx-ligo al la antauxa hejmo de
      AT, foko.komputilo.org.

      Mi ne scias kial iu decidis tie meti tion ligon al foko.komputilo.org,
      cxar AT havas propran nomon, at.komputilo.org.

      Foko cxiam estis mia hejma komputilo, kaj mi antaux nelonge metis
      novan komputilon en vera retejo (www.redbus.nl), kiu havas multe pli
      bonan ligon al reto, kaj cxio devas funkcii pli bone pro tio.

      Mi sxangxis (inter alie) la DNS difino de at.komputilo.org, tiel ke
      cxiu kiu iras al http://at.komputilo.org nun iras al la AT pagxo en la
      nova retejo.

      Tamen, pro tio ke iu decidis en esperanto.org/AEK/AT/ meti ligon al
      mia hejm-komputilo, tiu pagxo baldaux ne plu funkcias (krom se oni
      korektas tion antaux ol mi malsxaltas mian hejman komputilon).

      Cetere, mi ne scias kial estas tiu kasx-ligo en esperanto.org/AEK/AT,
      mi supozas ke vi komprenas ke ne estas tute honeste sxajnigi ke
      esperanto.org prizorgas la pagxojn, kiam vere la pagxoj vivas en mia
      komputilo.

      Do, rezumante: plej bone estus se vi en
      esperanto.org/AEK/AT/index.html metas redirect-ordono, tiel ke la
      foliumilo iras al at.komputilo.org; se vi volas dauxrigi sxajnigi ke
      la pagxo vivas en esperanto.org, tiam alnenaux nepras sxangxi la
      "foko.komputilo.org/~sencaj/" teksto al "at.komputilo.org".

      Dankojn,
      joosjte

      --
      Groetjes, joostje
      005608398914893a14f10ab33944162d -
      Message 2 of 2 , Feb 20, 2006
        Lars,

        Espereble via silentado devenas de multa laboro
        nuntempa, ne de malsano. Cxu vi scias kio okazis al
        nia retadreso? Se tempo mankas al vi, mi povus ecx
        ekpreni la tehxnikajn taskojn de AT, se vi povus
        lernigi min pri kion mi devas fari.

        Amike

        Helio

        http://mail.yahoo.com