redaktadreso sxangxigxis

  • Lars Soezueer
    Message 1 of 1 , Jul 5, 2002

      se vi por redaktado/aldonado uzas nur TTT-formularon,
      cxi-tiu mesagxo ne koncernas vin. Mi jam faris la necesajn
      sxangxojn en la servilo.

      Se dum la pasintaj tagoj vi sendis redakton kaj ricevis
      erarmesagxon, vi resendu gxin.

      Se vi uzis alian metodon ol la TTT-formularo,
      vi devas sxangxi la gxisnunan adreson
      sencay@...
      al la nova
      redakto@...
      Gxi estu pli longviva.

      URL-oj enhavantaj 'warande1124' ne plu validas.
      Vi devas sxangxi la nomon de la servilo al
      mihxil.komputilo.org

      Kiel baza adreso por nia pagxaro vi uzu cxiam nur
      http://www.esperanto.org/AEK/AT

      La kauxzo por la sxangxo estas subite nova
      tehxnika sistemo cxe la retprovizisto de Mihxil,
      en kies masxino nia projekto gastas.

      Lars

      --
      Lars S"oz"uer |oficejo:DESY HERA-B konstr.61 cxmb.116
      Max-Zelck-Str. 11| Notkestr. 85