[aeko-at] Re: Progreso de XML-a AT-versio

  • Lars Soezueer
    Message 1 of 3 , Apr 2 9:09 AM
      Je la 30-a de Mar 2000, Helio skribis:
      > Mi ne povis aligxi antaux, mi estis respondinta
      > raporton pri iu scienca artikolo mia dum la lasta
      > semajno.

      Mi komprenas vin bone, ankaux mi havas suficxe da laboro.

      > mi legis en la laborplano iun pri la portugala lingvo
      > (problemo por la literoj...). Kio estas tio?

      Nu, eble mia letero ne atingis vin.
      Mi estis sendinta al atreyu@....
      Mi sendas denove al eisdur@....

      > Mi estas akceptonta uzi la subfakan dividon de
      > Astrophysical Journal por AT.

      Cxu tiu divido estas ie legebla en TTT?

      > Mi faris nenion cxar mi atendis la simpligitan
      > sxablonon.

      Bone; bonvolu pritaksi cxu la nuna sxablono
      tauxgas. Eble vi volus ke mi aldonu ion, ekz.
      fontindiko por la difino?

      > Alex tajpas gxin. Sed ni cxesis tion cxar li ne scias
      > cxu estus pli bone aldoni rekte al AT en xml.

      Jes, se la tajpado ankoraux ne okazis, mi dirus ke
      estas pli bone rekte aldoni en XML.

      La instrukcioj kiujn mi skribis nur tauxgas por la
      plej simpla strukturo kiun artikolo povas havi.
      Se vi havas demandojn pri pli komplikaj strukturoj,
      mi povus starigi el miaj respondoj iun 'Oftaj Demandoj'-dosieron.

      Klaran cxielon!

      Lars

      --
      Lars S"oz"uer |office:DESY HERA-B bldg.61 room 116
      Max-Zelck-Str. 11| Notkestr. 85