novaj lingvoj, fontindikoj

  • Lars Soezueer
    Message 1 of 2 , Nov 1, 2000
      Je la 1-a de novembro 2000, Mikishev Alex skribis en privata mesagxo:

      > Hola,
      >
      > ho, mi vidas ke nia tradukteamo pligrandigxis... Cxu
      > iu nova homo tradukas ATon al skandivaj lingvoj?
      >
      > Bonege!
      > Alex

      Jes, bonege. Tiujn tradukojn aldonis Helio.
      Mi ne scias de kie li ilin havas.
      Mi pensas ke necesas nacilingvaj kontrollegantoj, se ankaux tiuj
      lingvoj kreskas. Ne nepras ke ili komprenas E-on.

      Unu rimarko pri novaj lingvoj:
      Helio divenis la lingvokodojn. Bedauxrinde li trafis nur unu el la
      kvar. Kostis min iom da peno forigi la multajn fusxajn indeksojn kiujn
      la sistemo sekve kreis.
      Vi cxiuj estas bonvenaj aldoni tradukojn en novaj lingvoj.
      Sed kontrolu kiu estas la lingvokodo en
      http://esperanto.warande.uu.nl/AT/dok/lingvoj.html
      Ofte gxi ne koincidas kun la respektiva landokodo.
      Kial? Demandu ISO-n!

      Cetere estas dezirindaj informoj pri alfabeta ordigo
      kaj ne-ASCII-aj literoj de la novaj lingvoj.

      Alia novajxo estas la pagxo 'bibliografio',
      atingebla per ligo sube en la cxefa indekso.
      Gxi listigas la mallongigojn uzendajn en fontindikoj
      cxe kapvortoj, difinoj kaj ekzemploj.
      Pri la koncernaj elementoj por la cxi-lasta kazo,
      vidu ekzemple la XML-fontojn de la artikoloj
      gravito, astronauxto, anstromo.

      Salutas

      Lars

      --
      Lars S"oz"uer |oficejo:DESY HERA-B konstr.61 cxmb.116
      Max-Zelck-Str. 11| Notkestr. 85
      Message 2 of 2 , Nov 1, 2000
        > Cxu

        Mi trovis terminareto kun 300 terminojn en interreto,
        kaj mi provis aldoni kelkajn tradukojn por vidi cxu la
        sistemo sukcesis auxtomate inkluvizigi novajn
        lingvojn, almenaux la pli kutimaj.

        Bedauxrinde, la auxtoro uzis landokodojn interretajn
        por lia terminareto, kaj mi ne supozis ekzisti
        malsamon inter tiuj kaj lingvokodoj.

        Helio

        From homework help to love advice, Yahoo! Experts has your answer.
        http://experts.yahoo.com/