el Kvinpetalo (Bureso, Francio)

  • Rapley
    Message 1 of 2 , Sep 3, 2000
      Karaj redaktoroj!
      Kiu sendis redaktojn en la pasintaj du semajnoj,
      tiu jam rimarkis ke io ne funkcias.
      Nia gastiganto Michiel, kiu posedas la AT-servilon,
      gxisdatigis sian sistemon. Pro io nekonata al mi,
      tio kauxzas ke viaj redaktoj ne plu estas auxtomate
      trakteblaj.
      Ne timu, cxiuj mesagxoj devus tamen esti savitaj.
      Mi ne plu povis informi vin pri tio antaux mia
      ekvojagxo Francujen; kaj mi ne sukcesis aliri
      mian ret-konton el cxi-tie.
      Finfine mi decidis uzi la konton de Johano,
      kaj post mia reveno, Michiel kaj mi riparos la aferon.
      Dankon pro via pacienco
      kaj salutojn el bonega astronomia stagxo
      Lars
    • Lars Soezueer
      Message 2 of 2 , Sep 11, 2000
        Saluton!

        Post reveno el Francujo, mi solvis per la helpo de Michiel
        la problemon kiu malhelpis la traktadon de redaktoj en la lastaj
        semajnoj (*). Vi nun libere redaktu kaj aldonu plu.

        Mi pensas ke cxiuj viaj redaktoj nun aux traktigxis aux rezultis en
        erarraporto. (Iuj eble ricevis pluroblan erarraporton - pardonu).
        Bonvolu rigardi en la indekso de sxangxitaj artikoloj,
        cxu mi pravas, ke nenio perdigxis.

        Mi prezentis nian projekton en la stagxo en Bouresse, kaj esperas ke
        iuj el la auxskultintoj aligxos ankoraux al nia rondo.

        Lars

        Je la 3-a de septembro 2000, mi skribis per la konto de Johano Rapley:

> [...]
        > kaj post mia reveno, Michiel kaj mi riparos la aferon.
        > Dankon pro via pacienco
        > kaj salutojn el bonega astronomia stagxo

        (*) Por la spertuloj pri Perl:
        En la programo processmail.pl, skribita de Wolfram Diestel,
        estas uzata funkcio part() el modulo MIME::Entity.
        Ial tiu funkciis en malnova Perl-versio, kvankam estis eraro:
        Gxusta estas parts().
        Post instalo de nova versio, la programo fiaskis, cxar part()
        ne plu ekzistis. Post aldono de tiu eta 's', nun cxio denove glatas.

        --
        Lars S"oz"uer |oficejo:DESY HERA-B konstr.61 cxmb.116
        Max-Zelck-Str. 11| Notkestr. 85