Loading ...
Sorry, an error occurred while loading the content.
  • Back
  • About Group

  • Join Group

In last 7 days

No Activity

Group Description

Setiap hari ada saja hal yang tak kena atau kita tak puashati. Nak mengadu kat suami atau isteri silap-silap haribulan kena templak balik. Nak mengadu kat polis takut kita pulak yang salah. Nak mengadu kat wakil rakyat dia pulak yang sibuk memanjang. Nak mengadu kat SUHAKAM takut dikata isu kecil saja. Nak mengadu kat Sultan nanti dianggap remeh. Nak mengadu kat Kadi takde kena mengena pulak dengan dia. Nak mengadu dengan mak bapak, dia orang pun banyak masalah gak.

Jadi meh ler kita mengadu kat forum ADUAN RAKYAT yang baru ditubuhkan ini. Dalam forum ni ada orang TV ada orang surat khabar, ada wakil NGO, ada wakil persatuan pengguna, ada wakil rakyat, ada wakil parlimen, ada polis, ada tentera, ada jugak wakil dari pejabat agama, ada juga wakil parti pemerintah, adalah jugak wakil parti pembangkang.

Klik http://groups.yahoo.com/group/aduanrakyat/ ataupun hantar email kosong kepada aduanrakyat-subscribe@yahoogroups.com . Lepas tu buatlah apa saja aduan disana. Nanti adalah yang menjawabnya. Moga-moga aduan kita dapat segera diselesaikan oleh pihak-pihak yang terpedas atau pihak-pihak yang bertanggungjawab.

Group Information

  • 693
  • Malaysia
  • Oct 20, 2007
  • English

Group Settings

  • This is a public group.
  • Attachments are permitted.
  • Members cannot hide email address.
  • Listed in Yahoo Groups directory.
  • Membership does not require approval.
  • Messages require approval.
  • All members can post messages.

Message History