DOMUZ ETI <<< afiyetle %47 nin istegi uzerine ...

  • yenisey
    Message 1 of 2 , Oct 31, 2007
      Daha once yazmistik m-illet seccade uzerinde domalmadan birsey
      ogrenemeyecek diye ve guruptakilerden birkismi ayaga kalmisti
      ...Ankebut suresini bir okusunlar simdi ...

      ozaman dediklerimiz oluyor sadece %47 ile mandalasmayi
      resmilestirenler Yesil devrimcileri bas taci edenler simdi
      ceremesini cekiyorlar o cok sevdikleri guzel insanlar dedikleri
      iktidarin uygulamalari ile ...

      Simdi hic aglamaca yok - o guzel insanlar domuzu kasaplik hayvan
      yaptilar o guzel insanlar zinayi suc olmaktan cikarip saunalar
      *bne otelleri actirdilar ... dedik seccade uzerinde diye buyrun
      hele bu baslangic.

      Mezarlýkta yetiþen sebze ve meyveleri yemeyi bile hoþ görmezler
      halk arasýnda lafina gelince mezarliga gelinceye kadar gubreden
      bahsedin siz once cok bilmis yazar kaldiki - dunyanin
      kurulusundan beri yasayan insanlar nereye gittiler saniyorsunuz
      ??? mezarliklardami onlar yoksa bastigin her karis toprak
      dediginiz gercekten toprakmi ???

      Allah akil versin hala herseyi hurafelerle aciklamaya
      calisanlara bu haramileride ayni beyin getirmedimi iktidara ??

      Simdi geri odeme zamani inliye inliye - nasilki genclige hitabe
      duvar susu degilse ayni sekilde Kurani Kerimde dikiz aynasindan
      sallandirilacak aksesuar olmadigini gorecek bazilari ama
      baslarin atas yagmadan degil - domuz eti daha baslangic

      Bugunler daha iyi gunler .

      malesef

      Yenisey

      Want ideas for reducing your carbon footprint? Visit Yahoo! For Good http://uk.promotions.yahoo.com/forgood/environment.html