MÝLLETÝ KIÞKIRTMAK vsvs <<<< bir yor um

  • yenisey
    Message 1 of 2 , Sep 27, 2007
      Sayin Cemil,

      Iyi niyetle yazilmis yaziniz ama gercekler tam oyle sizin tarif
      etmeye calistiginiz gibi degil .

      Basortusunun dert olmaktan cikarilmasi baglayanlarin okullara
      alinmasi vs ilk bakista dogru gibi dursada o sadece ilk bakistir
      onun uzerine gerisde mutlaka gelecektir siz masumanekonuyu ele
      lmaya calisirken asil noktayi gozardi eder birduruma
      dusmektesiniz .

      basortusu sadece baslangic olup onun asiilmasi ile butun kilik
      kiyafet kanunun da iptal edilmesinin yolunu yapacaktir kilik
      kiyafet kanunu Turk Devrimin anayapi taslarinda biridir ve en
      gorunenidir is basortusu veya turbanla noktalanmayacaktir
      Ataturku ve Turk devrimini silip sunni siyonist Yesil Devrimi
      getirmekl icin butun gozle gorulur hersey - KKK brovesinden
      baslamistir aslinda - silinmek istenecektir ve adim adimda bu
      yahudi askerlerin dediginiz gibi nobetinde bu is o noktalara da
      varacaktir bunu kesin kes biliniz .

      Bakiniz oradan arap harfleri ve cumanin dinlenme gunu yapilmasi
      da gelecektir birkac yil once istiklal marsinin bestesi
      omkunmuyor diye baslamislardi sonra bayraktaki ay yildizi ters
      tarafa alalim denildi mecliste bunlar hep es gecildi fazla
      uzerinde durulmadi ama utanmazlar vatansever sitelerde dahil
      bircoklari bu oyuna geldiler ve istiklal marsi icin tartismalar
      bile yapildi. Istiklal marsi bu memleketin alemati farikasidir
      bayrakla birlikle o sartlarda ortaya cikmis kendine ozgu bir
      ozelligigi vardir bunlarla oynanmaz tarihi degerler olarak
      oldugu gibi kabul edilir ama bunlar bile konu olmustur.

      Ayrica basortusu Turk halkinini karsi karsi karsiya getiriyor
      birbiriyle diyorsunuz kusura bakmayin ama yaniliyorsunuz o
      halkin %47 si coktan mandalasmayi tercih etmistir - kandirildi
      bilemedi cahildi demek biraz gercekleri gormemek malzemeyi
      tanimamaktir.

      Bu kandirma oyle masumane kandirma degildir birsuru universite
      ogrencilerinin kolej mezunlarinin veya veya okumuslarin
      mandalasmayi tercihini aciklayamaz. Herkesimde verilen buyuklu
      kucuklu rusvetleri kabul edenler aslen oylemasum kandirilmis vs
      degillerdir etrafiniza bakin o kisiler nasil cep telefonu
      markasi arabanin modellerini midelerini ve uckurlarini cok iyi
      bilirler ve varosundan merkezine kadar sidik yaristirmayi gayet
      iyi becerirler ama memleket isineg eldiklerinde kandirildilar -
      kusura bakmakmayin ama cok yanlisiniz var. Isin asli oyle
      degildir .

      Aslen malzeme dejenere malzemedir. Bugun neredeyse herkes istese
      hersekilde bilgiye ulasbilmektedir bilemedi kandirildi artik
      olmaz . ustamin dedigi demek rahatta rusvetiyemek daha rahat
      aslinda o yuzden hic bir elle tutulacak yanlari yoktur bu
      magandas kesimin. Gelelim din iman kusura bakmayin dinin neresi
      din olarak kalmistir allah askiniza ??? herseyin lafta oldugu
      bir Turkiyedeyiz koca koca sureler toptan yok edilmis olup sozu
      bile gecmemektedir. Din iki sey olmustur namaz ve bas ortusu
      dur artik geri kalan riba zina rusvet yolsuzluk sahtekarlik
      hirsizlik yasaklari miras haklari zekat toptan iptal edilmistir.
      kimse bunlari zerre kadar islamdan saymamakta hatirina bile
      getirmemekte - rusveti verene guzel adam memleketi satana ne
      musluman adam olarak bakmaktadir .

      gecen defa yazdik Turkiyede aksam namazini hep birlikte kilip
      hirsizliga cikanlarla kocasinin onunde muridlerinin DNA sini
      sagan hatun peygamberler cikmakta bunlarin arasindada kimse "hey
      ne oluyoruz bunun islamla alakasi yok ne yapiyoruz burada" diye
      soru bile sormamakta haberlere busozde dindar kesimden elestri
      bile gelmemektedir yorum olarak oyle bir dejenerasyon soz
      konusudur.

      Bunlar sadece aldatilmislikla secimdeki hilelerkle aciklanamaz
      oyuzden efendim basortusunun onu acilirsa RTE onu bayrak yapamaz
      diye dusunulmesin coktan yeni bayraklar haazirdir siz hiiiic
      merak etmeyiniz .

      Bugun Turkiye oyle bir durumdadirki sozde ABD dusmani kitleler
      ellerine firsat gecse de ABD ye kapagi atsalar diye
      dusunmektedirler o yuzden dikkatiniz cekerim etrafiniza iyice
      bakiniz devamli erdemli varsayimlarla etrafinizdakilerin erdemli
      olamaz ve birgun cok buyuk hayal kirikliginada ugrayabilirsiniz.

      Sunu acikca soyleyelim Turkiye bugun AKP ve muadilili sunni
      siyonist ve onlarin devletin bilinen kademelerindeki yine yahudi
      ortaklari ile 70 lerden beri sure gelen psikolojik harekatlarla
      oyle bir kivama getirilmistirki ellerinden gelse bir gecede
      seria ve hilafeti de getirirler bu halkda ustune alkislar
      birde.

      Secimlerlerde hile yapildigi ise dogruda olsa Turkiyede hazirda
      %30 herzaman her an kimligini en yuksek bedeli vereceklere
      satabilecek sahtekar demagog cebine musluman magandaslarin
      oldugu bir gercektir.%17 de secim hilesi dersek ki okadar
      olamaz sonuclarinin dokumunu aciklar. Oyle veya boyle malzeme
      hazir olmasa zaten boyle bir hilenin boyle buyuk capta
      yapilabilmesi mumkun degildir.

      devletin bircok mekanizmalarini icine almasi gereklidir eger
      oyle ise zaten devlet disariya ne goruntu verirse versin toptan
      saf degistirmis ama bu da en az %30 zun ihanetini hafifletmez.

      Herneyse sonuc olarak iyi guzel dusunceleriniz de cok dikkat
      ediniz kendi kalbiniz soylettikleri ile gozle gorunler
      arasindaki farka.

      Bu ulkede genelde ruya gorenler ziyan olur giderler.

      Kurtulus savasi herne kadar milletin katilimi ile olmus
      Cumhuriyetde milletin vekillerinin oylamasi ile ilan edilmissede
      bunun arkasinda ki olaylari iyi bilmek nelerlenasil isin o
      noktalara ulastigini gormek gerekir .

      Sonsoz - kizina dikkat et yoksa ya davulcuya ya zurnaciya kacar
      derler ...

      Bosuna degil o soz.

      Yenisey

      Copy addresses and emails from any email account to Yahoo! Mail - quick, easy and free. http://uk.docs.yahoo.com/trueswitch2.html