RE: [acikistihbaratturkiye] Emin Colasan gercegi<<< ???

  • ertugrul xxxx
    Message 1 of 6 , Jul 31, 2007

      Sayın  Cemal Kılıc:
      Çölaşını  hedef  alan yazınız  okudum , yazarın üslubunu  beğenmiyor  olabilirisniz peki yazarın  söylediklerinde  hiç mi  haklılık payı  yok.Lütfen  sağduyulu olalım. Peşin hükümle yargısız  infaz yapmaylım

      Saygılarımla.

      From: TGH-Cem "KILIÇ" <cmklc1977@...>
      To: acikistihbaratturkiye@yahoogroups.com
      Subject: RE: [acikistihbaratturkiye] Emin Colasan gercegi<<< ???
      Date: Tue, 31 Jul 2007 06:55:05 -0700 (PDT)

      Trabzon'da Papaz öldürüldüğünde bütün milletimizi aşağılayan ve AKP hükümetinin Trabzon'a el atmasını isteyen Emin Çölaşan'ı siz vatansever mi sanıyorsunuz? Hrant Dink cinayeti ile tamamen kıskaca alınan Trabzon'u ilk hedef alan Çölaşan'dır. Daha sonra  Mehmet Ali Birand, Cengiz ÇAndar ve ne kadar işbirlikçi varsa hepsi Trabzonu ve Trabzonluyu hedef almıştır.

      Ve, laf arasında Avrupa Birliği'ni yüceltip milletimizi aşağılayan Çölaşan'ı gerçek bir Atatürkçü mü sanıyordunuz?

      Ali Kemal bile bir süre Mustafa Kemal Atatürk'ü destekler gibi görünmüştür. Ama daha sonra gerçek yüzünü göstermiş ve Mustafa Kemal hakkında en ağır ifadeleri kullanan kişi olmuştur. Emin Çölaşan ve O'nun gibi diğer tüm sahte Atatürkçüler bugün ulusalcıları, daha doğrusu ulusalcıların fikirlerini destekler gibi görünmektedirler fakat yakında gerçek yüzlerini tamamen deşifre edeceklerdir. Görmek isteyenler, bunların gerçek yüzünü görebilirler. ..

      Havaalanında deve kesilmesi olayını kaleme alan Çölaşan, deveyi, sanki bütün Türk milleti birlik olup kesmişler gibi kabullenmiş ve "tam Türk işi bir rezalet" diyerek bütün milletimizin beynine aşağılık duygusu aşılamaya çalışmıştır. Ayrıca, "siz hala bu develerle AB uygarlığına katılabileceğimizi mi düşünüyorsunuz?" diyerek kabahatine kabahat eklemiştir. İsteyen http://www.hurriyet .com.tr/yazarlar /5617157. asp?yazarid= 5 adresinden bu yazıya ulaşabilir...

      Herşeyi kendisi itiraf ediyor...

      Sahte Atatürkçülere güvenmeyi ve onların önünde siper olmayı bırakıp damarımızdaki kana güvenelim ve sadece milletimizin önünde siper olalım. Ayrım yapmaksızın... Atatürk'ün isteği budur.

      Aysun <aysunbitir@yahoo. com> wrote:
      Ahmet Bey;

      Size 100% katiliyorum. Pek cok yahoo grubunu takip ediyorum ve disarida da aktif gorev aliyorum. Ancak , acikistihbarat sitesi bilincli bir sekilde yanlis hatali bilgiye yer veriyor daha once defaatle bunu ilettim burada. Artik bu isi kasitli yaptiklarini dusunuyorum .

      Bu sitede olmaktaki  amacim yalan yanlis bilgilendirmelere karsi hic olmazsa arada  gozunden  kacmayanlara itiraz edecek biri olarak bulunmaktir.

      Size de tavsiye ederim bir yere gitmeyiniz, yalan bilgilendirmeyle , ulkemizin esas sorunu olan dezenformasyonla  ve halusinasyon yaratanlarla savasalim.

      Selamlar
      Aysun

      Ahmet Akkurt <aakkurt@akkurt. com> wrote:
      Sevgili Kardeşlerim,
      Bu siteyi  gönülden milliyetçi olan ve bu konuda kendini dünyaya isbat etmiş bir kardeşiniz olarak takip ediyorum. Üzülerek görüyorum ki fikir üretmek, bir adım ileriye gitmek yerine hep çamur atmak işiniz. Sizler kimin için çalışıyorsunuz? CIA için çalışıyorsanız yine de başarılı değilsiniz. Çünkü bu ülkeyi bölerken sırıtıyorsunuz. Sizler hiçbir yapıcı fikir ve aktivite içinde olmadan Emin Çölaşan'a laf atıyorsanız (kendisini şahsen tanımam ama yıllardır yazılarını takip ederim.) pes doğrusu. Sizler Emin'in yapabildilerinin binde birini yaptınız mı?, yapabildiniz mi?. Melih Gökçek ise herkesin malumu ve yaptıkları da.
      Beyler ortaya fikir koyamıyorsanız hiç değilse susun. Susun da vatansever geçinip beceriksizliğ iniz ve gerçek yüzünüz ortaya çıkmasın.
      Sizler bu ülkeyi, Türkleri ve Türklüğü sevmiyorsunuz.
      Özellikle belirtiyorum ki bu "açıkistihbarat" sitesini takip eden herkes aptal ve bilgisiz değildir.
      Ben kimsenin adamı değilim, ama ülkemi canım kadar seviyorum. Sanal isimler arkasına da sığınmıyorum. İsmim Ahmet Akkurt ve e-mail adresim aakkurt@akkurt. com
      Bu ülkenin gerçekten hayrına çalışan her kişinin (hangi parti ve görüşe sahip olursa olsun) elini öperim.
      Kısır çekişmeleri bırakıp lütfen ve lütfen bu ülkenin ve türk milletinin hayrına fikirler üretin.
      Sayın acikistihbarat yöneticileri, sizler bu siteyi belli bir görüşe hizmet için mi, yoksa gerçekten T.C.'nin bekası için mi yönetiyorsunuz. Ama söyleyeyim. Her iki yönetim şekliniz de başarısız.
      İsterseniz beni listenizden çıkarın. Çünkü hiçbir yapıcı görüş olmadan belirsiz bir görüşe hizmet etmektesiniz.

      Saygılarımla
      Ahmet Akkurt

      From: yenisey <yeniseyyy@yahoo. co.uk>
      Date: Thu, 26 Jul 2007 12:15:02 +0100 (BST)
      Subject: [acikistihbaratturk iye] Emin Colasan gercegi<<< ???

      Ne bu Ahmet Demir 6 ay geriden geliyorsunuz herhalde - ne var bu
      habermi???

      Colasanin ne olup ne olmadigini biliyoruz gerek yok 2 baskiya.
      I Melih Gokcekte zaten belli suratina bakin ne oldugu yazili
      daha ne bu konu yu hala islemek??

      allah akil fikir versin

      Yenisey
      ==========

      http://www.habertur k.com/haber. asp?id=18796& cat=160&dt= 2007/03/30

      http://dahivideo. net/2007/ 03/30/emin- colasan-melih- gokcek-tartismas i/

      http://www.objektif haber.com/ yeni/objhab/ default.aspx? id=2O32O100666

      > --
      > msn: mailciadam@gmail. com

      Yahoo! Mail is the world's favourite email. Don't settle for less, sign up for
      your free account today http://uk.rd. yahoo.com/ evt=44106/ *http://uk. docs.yahoo. com/mail/ winter07. html

      Send instant messages to your online friends http://uk.messenger .yahoo.com

      Luggage? GPS? Comic books?
      Check out fitting gifts for grads at Yahoo! Search.

      Türk Gençliği Hareketi

      Got a little couch potato?

      Real-time chat with your friends http://messenger.msn.com/?mkt=tr
    • Bu Devlet BizimDeğil
      Message 2 of 6 , Aug 1, 2007
        Avrupa'yý "uygar" ve milletimizi "rezil" kabul eden, kabul etmekle kalmayýp bu aþaðýlýk duygusunu milletimizin de beynine iþlemeye çalýþan birini nasýl olurda vatan/milletsever olarak kabul edebilirsiniz? AKP'nin onlarca ihanetine raðmen hala onlarýn gerçek yüzünü göremeyen insanlardan bir farkýmýz yok mu? Erdoðan'ý dindar sananlar aldatýlýyor, sahte Atatürkçülerin gerçek yüzünü görmeyenler aldatýlmýyor mu?

        Lütfen, "uyanýk" gezerken nasýl ayakta uyutulduðumuzu görün ve tarihimizde onlarca defa karþýlaþtýðýmýz maskeli þövalyelerin gerçek yüzünü farkedin.

        ertugrul xxxx <eelitas@...> wrote:
        Sayýn  Cemal Kýlýc:
        Çölaþýný  hedef  alan yazýnýz  okudum , yazarýn üslubunu  beðenmiyor  olabilirisniz peki yazarýn  söylediklerinde  hiç mi  haklýlýk payý  yok.Lütfen  saðduyulu olalým. Peþin hükümle yargýsýz  infaz yapmaylým
        Saygýlarýmla.

        From: TGH-Cem "KILIÇ" <cmklc1977@yahoo. com>
        To: acikistihbaratturki ye@yahoogroups. com
        Date: Tue, 31 Jul 2007 06:55:05 -0700 (PDT)

        Trabzon'da Papaz öldürüldüðünde bütün milletimizi aþaðýlayan ve AKP hükümetinin Trabzon'a el atmasýný isteyen Emin Çölaþan'ý siz vatansever mi sanýyorsunuz? Hrant Dink cinayeti ile tamamen kýskaca alýnan Trabzon'u ilk hedef alan Çölaþan'dýr. Daha sonra  Mehmet Ali Birand, Cengiz ÇAndar ve ne kadar iþbirlikçi varsa hepsi Trabzonu ve Trabzonluyu hedef almýþtýr.

        Ve, laf arasýnda Avrupa Birliði'ni yüceltip milletimizi aþaðýlayan Çölaþan'ý gerçek bir Atatürkçü mü sanýyordunuz?

        Ali Kemal bile bir süre Mustafa Kemal Atatürk'ü destekler gibi görünmüþtür. Ama daha sonra gerçek yüzünü göstermiþ ve Mustafa Kemal hakkýnda en aðýr ifadeleri kullanan kiþi olmuþtur. Emin Çölaþan ve O'nun gibi diðer tüm sahte Atatürkçüler bugün ulusalcýlarý, daha doðrusu ulusalcýlarýn fikirlerini destekler gibi görünmektedirler fakat yakýnda gerçek yüzlerini tamamen deþifre edeceklerdir. Görmek isteyenler, bunlarýn gerçek yüzünü görebilirler. ..

        Havaalanýnda deve kesilmesi olayýný kaleme alan Çölaþan, deveyi, sanki bütün Türk milleti birlik olup kesmiþler gibi kabullenmiþ ve "tam Türk iþi bir rezalet" diyerek bütün milletimizin beynine aþaðýlýk duygusu aþýlamaya çalýþmýþtýr. Ayrýca, "siz hala bu develerle AB uygarlýðýna katýlabileceðimizi mi düþünüyorsunuz?" diyerek kabahatine kabahat eklemiþtir. Ýsteyen http://www.hurriyet .com.tr/yazarlar /5617157. asp?yazarid= 5 adresinden bu yazýya ulaþabilir...

        Herþeyi kendisi itiraf ediyor...

        Sahte Atatürkçülere güvenmeyi ve onlarýn önünde siper olmayý býrakýp damarýmýzdaki kana güvenelim ve sadece milletimizin önünde siper olalým. Ayrým yapmaksýzýn... Atatürk'ün isteði budur.

[...]

        Sevgili Kardeþlerim,
        Bu siteyi  gönülden milliyetçi olan ve bu konuda kendini dünyaya isbat etmiþ bir kardeþiniz olarak takip ediyorum. Üzülerek görüyorum ki fikir üretmek, bir adým ileriye gitmek yerine hep çamur atmak iþiniz. Sizler kimin için çalýþýyorsunuz? CIA için çalýþýyorsanýz yine de baþarýlý deðilsiniz. Çünkü bu ülkeyi bölerken sýrýtýyorsunuz. Sizler hiçbir yapýcý fikir ve aktivite içinde olmadan Emin Çölaþan'a laf atýyorsanýz (kendisini þahsen tanýmam ama yýllardýr yazýlarýný takip ederim.) pes doðrusu. Sizler Emin'in yapabildilerinin binde birini yaptýnýz mý?, yapabildiniz mi?. Melih Gökçek ise herkesin malumu ve yaptýklarý da.
        Beyler ortaya fikir koyamýyorsanýz hiç deðilse susun. Susun da vatansever geçinip beceriksizlið iniz ve gerçek yüzünüz ortaya çýkmasýn.
        Sizler bu ülkeyi, Türkleri ve Türklüðü sevmiyorsunuz.
        Özellikle belirtiyorum ki bu "açýkistihbarat" sitesini takip eden herkes aptal ve bilgisiz deðildir.
        Ben kimsenin adamý deðilim, ama ülkemi caným kadar seviyorum. Sanal isimler arkasýna da sýðýnmýyorum. Ýsmim Ahmet Akkurt ve e-mail adresim aakkurt@akkurt. com
        Bu ülkenin gerçekten hayrýna çalýþan her kiþinin (hangi parti ve görüþe sahip olursa olsun) elini öperim.
        Kýsýr çekiþmeleri býrakýp lütfen ve lütfen bu ülkenin ve türk milletinin hayrýna fikirler üretin.
        Sayýn acikistihbarat yöneticileri, sizler bu siteyi belli bir görüþe hizmet için mi, yoksa gerçekten T.C.'nin bekasý için mi yönetiyorsunuz. Ama söyleyeyim. Her iki yönetim þekliniz de baþarýsýz.
        Ýsterseniz beni listenizden çýkarýn. Çünkü hiçbir yapýcý görüþ olmadan belirsiz bir görüþe hizmet etmektesiniz.

        Saygýlarýmla
        Ahmet Akkurt

        From: yenisey <yeniseyyy@yahoo. co.uk>
        Date: Thu, 26 Jul 2007 12:15:02 +0100 (BST)

> [...]

        Luggage? GPS? Comic books?
        Check out fitting gifts for grads at Yahoo! Search.

        Türk Gençliði Hareketi

        Got a little couch potato?

        Real-time chat with your friends http://messenger. msn.com/? mkt=tr

        Türk Gençliði Hareketi

        Be a better Globetrotter. Get better travel answers from someone who knows.
        Yahoo! Answers - Check it out.