Re: [acikistihbaratturkiye] Teizm Nedir<<< 1 yorum

  • AKIL TUTULMASI
    Message 1 of 3 , Mar 31, 2007
      Doğrusu sözünü ettiğiniz filme ulasmak isterdim.

      Nasil ulaşabilirim? Bir fikriniz varsa, minnnet duyacağım.

      31.03.2007 tarihinde yenisey <yeniseyyy@...> yazmış:
      sayin Akil Tutulmasi filozofik yaziniza tesekkurler
      ancak istesekte istemesekde bir felaketin icindeyiz
      teizm olmasa idi adi baska birsey olan bir baska
      melanet olurdu - buda  gunesin dogudan dogmasi gibi
      hakikat.

      Yaratici varmis yokmus artik teferruat var yada yok
      ama gercekte ortada buyuk meseleler  var onun
      temizlenmesi gerekir isimiz o.

      Yaraticiya gelince onun icin cok soz soylenebilir - en
      iyi tanimlama bugune kadar bir Sam Pekinpah filmi olan
      Iron Cross / Demir hac madalyasi nda verilmistir .

      Bu da meraklisina ...

      Yenisey

      <*> Your email settings:
          Individual Email | Traditional