Rıza ZELYUT - Ordu, AKP'ye Çalışıyor -2

  • Hasan ÖZÇELİK
    Message 1 of 1 , Apr 11, 2011

      http://www.altayli.net/../Yazarlar/Riza_Zelyut.jpg

      Ordu, AKP'ye Çalışıyor -2

      Rıza ZELYUT - 11 Nisan 2011

      26 Ocak 2011 tarihinde; bu başlıkta bir yazı yazdım, Genelkurmay Başkanlığı, hakkımda soruşturma açılması için Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığına başvurdu. Basın savcılığı ifademi aldı, yazıyı inceledi ve 'Kovuşturmaya gerek yok.' dedi. Adalet;  gazetecilerden yana da çalışıyor.

      Yaşanan gelişmeler; beni yeniden aynı başlıkla yazı yazmaya zorladı. Çünkü; her seçim öncesinde bu Genelkurmay bir açıklama yaparak AKP'nin prim kazanmasına yol açıyor. 2007 genel seçimlerinden önce, dönemin Genelkurmay Başkanı Yaşar Büyükanıt böyle yapmadı mı?

      Bu işbirliği boşuna değildi. Yaşar Büyükanıt ile Başbakan Erdoğan'ın 5 Mayıs 2007'de Dolmabahçe Sarayı'ndaki o gizli görüşmelerinden sonra Ergenekon operasyonunun yapılması için işaret verildi.

      Bu iş için de Savcı Zekeriya Öz görevlendirildi. Genelkurmay'ın, dolaylı yoldan Zekeriya Öz'e ulaştırdığı, eklemeler yapılmış belgelerle; TSK'daki Kemalist subaylara ve Türkiye'deki milliyetçilere karşı bir saldırı başlatıldı.

      Zaten Ergenekon Savcısı Öz, yeni görev yerine giderken yaptığı açıklamada bunu şöyle itifaf etti: 'Soruşturmayı tek başımıza yapmadık. (...) Merkez komutanlığı destek verdi. Askerler de kanunlara saygı duyarak bu işlerin yapılmasına müsaade etti.'

      Devamı: http://www.altayli.net/articles.php?article_id=1020

      Altayli1