Re: [absolventi_Balcescu-CNC]

  • Mihai Anitescu
    Message 1 of 3 , Jun 5, 2007
      Salut toata lumea,

      Si eu sunt de parere ca trebuie focus, caci aceasta actiune nu cred ca are sanse sa umple golurile de resurse in educatia din Romania. Efectul ei (in opinia mea) e mai degraba sa ii motiveze pe elevii vizati  (cat de putini ar fi acestia) pentru a isi gasi sau continua un drum productiv in viata si sa nu uite sa ajute cand devin absolventi.

      Asa ca si eu sunt de parere ca, cel putin in faza asta, e mai potrivit sa gasim o actiune vizibila la care sa aiba un impact asupra moralei elevilor si profesorilor, la care sa participam mai multi. Si faptul ca istoric o facem in acelasi moment al anului cred ca ne va motiva si pe noi sa ne-o punem permanent pe calendar. Avantajul la premiile pentru olimpici e ca sunt un proiect candidat permanent :-), dar de acord ca nu trebuie sa fie singurul.

      In orice caz, cum a spus si un alt email, e esential sa avem cativa corespondenti care sa locuiasca in Craiova, care se identifice proiecte candidate potrivite. Caci cei pe care ii stiu si le-au identificat pana acum se apropie de pensie ...

      O idee ca sa continuam asta in afara perioadei mai-iunie poate ar fi sa ne organizam pe cluburi regionale, si sa organizam "get-togethers" ca sa mentinem spiritul Carol (Balcescu?) activ si sa identificam noi membri, eventual cotizanti. In Chicago am putea avea cel putin 4 membri pe  care sunt fericit sa ii invit la un BBQ cat de curand :-)

      Mihai Anitescu '86.

      Message 2 of 3 , Jun 6, 2007
        Salve Mihai,

        Mi-a spus dna Coravu ca ai zis ceva de bine de mine. Multumesc. Eu nu te cunosc personal dar am auzit si eu numai de bine de tine. Ca de altfel despre toata lumea de pe grupul asta.

        In legatura cu ce zici aici, daca ai o viziune clara de proiect go for it. Singur sau cu 2-3 nu mai astepta tot grupul. Trebuie sa vedem ce merge. Daca fiecare incearca cate ceva, poate ceva o sa mearga. Stiu ca teoretic ar fi grozav sa strangem de la toti 100k si facem burse, etc. Practic e foarte greu sa faci si cel mai mic proiect. Sa facem noi cat de cat ceva si dupa aia trecem la proiecte in grup, organizare de societate non-profit, cotizatii, etc.

        Asa ca destul cu planurile, JUST DO IT. Madga, daca ne poti ajuta cu informatii concrete despre viata liceului te rog sa o faci pe acest grup. Sunt de acord cu tine ca trebuie sa mergem la liceu sa mai vedem si direct. Eu am facut-o in fiecare an. Grupul social cel mai defavorizat de la liceu de fapt sunt profesorii care trebuie sa faca meditatie non-stop si nu mai au timp de pregatit elevi pentru olimpiade din care ei nu castiga nimic. Proiectul de burse/premii pentru profesori a fost primul proiect sugerat de mine la inceperea grupului. Profesorii de calitate fac liceul nu elevii, parintii trimit copii buni la Carol pentru ca profii sunt buni. Asa este peste tot in lume, colectivul de profesori face scoala/universitatea de renume. Daca nu suntem atenti la asta, pierdem esenta. Poate sa fie liceul pus la punct si elevii destepti daca nu sunt profesori talentati si integri nu este educatie de calitate.

        In fine, nu ca sa ma laud dar toate proiecte sugerate de voi in ultimele zile au fost in mare propuse de acum un an. Ne lipsesc rezultatele, nu ideile de proiecte.

        Azi ma intorc in Craiova unde voi sta pana duminica. Apoi Londra si State pe 16 iunie.
        Pe curand.

        On 6/5/07, Mihai Anitescu <anitescu@...> wrote:

[...]

      • gradinaru magdalena

[...]

          You snooze, you lose. Get messages ASAP with AutoCheck
          in the all-new Yahoo! Mail Beta.