Rezultatele CN Carol I la olimpiade nationale, 2007

  • andreii13
    Message 1 of 2 , Apr 30, 2007
      Mai jos includ o portiune dintr-un e-mail de-al Doamnei Coravu in care
      enumera premiile obtinute la nationala la Carol anul acesta.

      "Noi am avut si in acest an rezultate foarte bune la olimpiada. Scoala
      a obtinut 32 de premii si mentiuni nationale dintre care 5 premii I (2
      la matematicasi cate unul la Geografie, Biologie si Spaniola). Avem in
      lotul largit de matematica 4 elevi (Padureanu Victor, Prodescu
      Corneliu, Matican Bogdan, Iancu Mihnea). La matematica s-au obtinut 2
      premii I (Padureanu, Prodescu), un premiu III (Iancu) si 5 mentiuni.
      Padureanu (elevul meu) a luat premiul I cu maximul de punctaj iar Diana
      Danciu (eleva mea) a luat mentiune. Asa ca suntem foarte bucurosi!"

      Numai bine,
      Andrei
    • Alin Girnita
      Message 2 of 2 , May 4 12:45 PM

[...]