Ce mai este nou?

  • Gabi Gruionu
    Message 1 of 6 , Nov 7, 2006
      Dragi absolventi,

      Dupa o lunga tacere, revin cu noutati. Am inceput un nou servici
      pentru firma W. L. Gore and Associates in orasul Flagstaff, Arizona.
      Aici este divizia de produse medicale. Eu sunt responsabil pentru un
      produs legat de trauma. Pana acum imi place serviciul foarte mult.
      Ce mai este nou cu voi? Ce planuri aveti pentru noul an? Ce planuri
      aveti pentru grupul asta? Ganduri?
      Mersi si speram sa corespondam mai mult pe viitor.
      Gabi
    • Andrei Cristea
      Message 2 of 6 , Nov 7, 2006
        Salut Gabi,

        Eu sunt deja de doua luni in State dar am pastrat
        legatura cu majoritatea colegilor din Carol. Am avut o
        idee acum cateva zile ca ar fi bine sa construim un
        articol Wikipedia (cu informatii care in principal
        deja exista) despre Colegiu, mai ales ca acum
        Wikipedia e in boom de popularitate si devine o sursa
        din ce in ce mai centrala de informare, cu caracterul
        ei public cu tot.

        In consecinta cred ca ar fi util pentru toti
        absolventii si viitori absolventi sa adaugam la
        capitalul de imagine al liceului printr-un astfel de
        entry. O sa iau legatura cu cativa elevi si o sa
        vorbesc cu ei sa vad ce parere au, si sper ca in
        curand o sa fie gata treaba.

        Toate bune,
        Andrei

        --- Gabi Gruionu <gruionu@...> wrote:

> [...]
        > an? Ce planuri
        > aveti pentru grupul asta? Ganduri?
        > Mersi si speram sa corespondam mai mult pe viitor.

        Everyone is raving about the all-new Yahoo! Mail.
        http://new.mail.yahoo.com
      • Cristina BURADA
        Message 3 of 6 , Nov 8, 2006
          Salut
          Nou este ca azi este ziua de Sf Mihai si Gabriel si
          vad ca nici cei din tara, nici cei de afar nu si-au
          amintit.

          asa ca urez tuturor purtatorilor de nume sfant un "LA
          MULTI ANI !", mare de tot. si sa ne mai amintim si de
          ocazii din astea, mai des :)

          numai bine
          cristina

          --- Andrei Cristea <andreii13@...> wrote:

> [...]
          > un
          > noul

          > Everyone is raving about the all-new Yahoo! Mail.

          Sponsored Link

          Free Uniden 5.8GHz Phone System with Packet8 Internet Phone Service
          http://www.getpacket8.net/yahoo2
        • Mihai Anitescu
          Message 4 of 6 , Nov 8, 2006
            Cristina,

            Multumim de gandurile bune si de urari.

            Mihai Anitescu (86)

            Message 5 of 6 , Nov 14, 2006
              E o idee buna Andrei. Ce fel de informatii trebuie trimise la
              Wikipidia? Poti tu sa faci un draft la articol te rog? Inainte de a
              face orice public trebuie sa vorbim cu conducerea liceului.
              Cum e la Harvard? Felicitari din nou pentru ca ai fost acceptat acolo.
              Sfatul meu: cauta de la inceput un mentor bun (stil european nu
              american!) cel mai bun pe care il poti gasi care sa te ajute in
              drumul tau. Un mentor bun este un mentor care te ajuta sa cresti in
              directia in care vrei tu, nu numai un bun profesionist.
              Pe curand
              Gabi

              --- In absolventi_Balcescu-CNC@yahoogroups.com, Andrei Cristea
              <andreii13@...> wrote:

> [...]
              >
              > Toate bune,
              > Andrei

              > Everyone is raving about the all-new Yahoo! Mail.

            • Andrei Cristea
              Message 6 of 6 , Nov 14, 2006
                Salut Gabi,

                Wikipedia functioneaza intr-un mod foarte direct si de
                aia creste asa de rapid. Anume, daca tu vrei (acum) sa
                modifici ceva, nu te opreste nimeni, nu trebuie sa iti
                faci cont de utilizator (desi eu am) sau nimic de
                genul asta. Este suficient sa te duci, sa apesi cateva
                butoane, sa dai paste la informatie, submit, si e gata
                articolul. Foarte marfa. Desigur ca e o idee buna sa
                vorbim cu directorii, dar doar pe baza de "da, normal
                ca aveti voie", pentru ca altfel nu trebuie sa
                depindem de ei in nici un fel. Tocmai faptul ca
                fiecare poate sa adauge cate putin cate putin, fara o
                investitie mare de timp individuala, face din asta un
                proiect viabil.

                Caut mentor. Inca n-am gasit. Rog seriozitate :)

                Andrei

                Want to start your own business?
                Learn how on Yahoo! Small Business.
                http://smallbusiness.yahoo.com/r-index