Mesaj introductiv pentru grupul absolventi_Balcescu-CNC

  • Gabi Gruionu
    Message 1 of 1 , Mar 7, 2006
      Dragi absolventi ai liceului Balcescu,

      Ma numesc Gabi Gruionu. Sunt absolvent al liceului din promotia 1990,
      promotia Libertatii. In prezent sunt postdoctoral research associate
      la University of Arizona in Biomedical Engineering.
      Va invit pe toti sa va inscrieti in grupul Yahoo absolventi_Balcescu-
      CNC http://groups.yahoo.com/group/absolventi_Balcescu-CNC
      Scopul grupului este de a realiza o retzea internationala a
      absolventilor, a ne ajuta intre noi si a ajuta liceul. Este primul
      pas pentru a creea Alumni Association asa cum este la atatea
      institutii de invatamant din straintate.
      FAQ:
      De ce este nevoie de grup si de asociatie: pentru ca cu noi liceul va
      fi mai puternic si isi va putea apara mai bine rolul de lider intre
      liceele din tara.Reprezentam o elita, facem inca parte din familia
      liceului Balcescu/Carol I si impreuna putem face multe lucruri bune
      pentru noi si pentru liceu.

      De ce acum? Ar fi trebuit mai demult. Eu am tatonat ideea de cativa
      ani buni de zile si acum m-am hotarat sa fac ceva concret.

      De ce eu? Pentru ca imi pasa de liceu. Sunt inca impresionat de ce
      reprezinta liceul Balcescu pentru noi si pentru Romania. Am tinut
      legatura cu profesori si elevi de la liceu de-a lungul celor 10 ani
      de cand sunt plecat din tara si sunt la curent cu multe din
      realizarile si problemele liceului.De 3 ani de zile am
      infiintat impreuna cu dl profesor Liviu Ionescu un grup al elevilor
      muntisti la liceu. Asociatia Absolventilor va fi condusa de un
      comitet asa ca astept pe oricine vrea sa se implice la nivel de
      conducere sa fie alaturi de mine.

      Daca mai aveti si alte intrebari va stau la dispozitie.

      Conditia de inscriere in grup este sa imi trimiteti un email cu
      numele, email, adresa, locul de munca, functia si promotia din care
      faceti parte. Asta ca sa stiu de la inceput cine sunteti si sa nu fie
      nevoie sa cer informatia asta mai tarziu. Grupul o sa aiba absolventi
      din absolut toate generatiile liceului care mai sunt in viata. Cu cat
      sunt mai multi oameni cu influenta in grup cu atat mai eficienti vom
      fi. In functie de raspunsul vostru, o sa trecem mai departe la
      organizarea asociatiei. Intentia cu grupul si mai tarziu asociatia
      este sa facem o organizatie profesionista de genul Alumni
      Associations care sa aiba un impact pozitiv in viata liceului si a
      noastra. Nu mai intereseaza o organizatie facuta numai ca sa ne
      spunem salut, ce mai faci sau ca sa cerem bani de la absolventi.Sper
      sa putem impreuna realiza niste proiecte cu adevarat de talia
      valorii noastre.

      Va multumesc, va astept cu intrebari si va rog sa distribuiti mesajul
      la toti absolventii cu care tineti legatura.

      Gabi Gruionu
      Ph.D.
      Biomedical Engineering,
      University of Arizona