database Toate Promotiile

  • Gabi Gruionu
    Message 1 of 1 , Jun 28, 2006
      Dragilor,

      Am depasit limita de 10 tabele adica avem absolventi din mai mult de
      10 promotii. Felicitari! Ma bucur foarte mult ca in continuu vin
      membrii noi. Asa ca am facut tabelul Toate promotiile cu o rubrica
      speciala (ultima) cu anul promovarii. daca apasati pe titlul rubricii
      se va sorta in ordinea anului promovarii deci va fi usor sa ne gasim
      pe promotii acolo. Intentionez (nu stiu cand!) sa transfer toti
      membrii in acel tabel. Daca sunteti voi asa draguti, v-as ruga sa va
      inscrieti voi singuri in tabelul Toate Promotiile ca sa imi fie si
      mie mai usor.

      Voi reveni cu un mesaj despre festivitatile din Mai de ziua liceului.
      Asteptam ca Cristi Jitianu sa trimita un mesaj despre premiile
      olimpicilor si cum a fost primit acest prim proiect al absolventilor.
      Daca nu va scrie el, voi scrie eu. De fapt l-am rugat pe dl profesor
      Liviu Ionescu (care de fapt este un povestitor foarte bun) sa scrie
      un mesaj pe grup despre ce si cum s-a intamplat. M-am nimenit in tara
      de ziua liceului dar ca de obicei misscommunication, nu am stiut ce
      si cand se intampla. Pe viitor sper ca o sa comunicam mai bine cu
      liceul.
      Cam atat acum.
      Gabi