Partidul Diaporei

  • gruionu
    Message 1 of 1 , Oct 26, 2010
      Buna,

      Stiu ca unii dintre noi suntem plecati din Romania. In prezent diapora nu este reprezentata efectiv ca grup in Romania. Ce parere aveti de un partid al diaporei care sa ne reprezinte in parlament si sa ne sustina in toate problemele legate de emigrare si de sustinerea familiilor ramase in tzara?

      Un alt motiv pentru acest partid este ca mai mult ca sigur mai devreme (sper!) sau mai tarziu presendintele/presedinta Romaniei va fi cineva din diaspora. Nu un batran roman american bogat care a trait 50 de ani in SUA ci un tanar care a stat in Romania pe vremea comunistilor si a plecat sa se realizeze profesional in strainatate dar a ramas roman in esentza si in actiune. Pentru ca asemenea miscare sa fie posibila, acel candidat va avea nevoie de sustinerea milioanelor de romani din diaspora si cel mai bine se poate face asta cu un partid politic.
      Ce parere aveti?

      Multumesc pentru comentarii,
      Gabi