Rugaminte

  • Teona G
    Message 1 of 5 , Feb 13, 2010
      Avand in vedere ca grupul este dedicat absolventilor CNCI/Balcescu, asa cum vad la descriere, imi permit, ca elev al acestui liceu sa va propun sa votati un proiect care i-ar putea ajuta pe actualii si viitorii elevi ai colegiului Carol sa-si aleaga mai usor o cariera.
      Ideea e ca initiativa cu cele mai multe voturi (dintre proiectele prezentate pe site-ul de mai jos) va primi o finantare pentru a fi implementat.

      Proiectul pe care va invit sa-l votati daca vi se pare util/realist/benefic .... se numeste "Educatie pentru cariera" si este penultimul din lista proiectelor de pe site. Votul presupune bifarea casutei din dreptul proiectului si confirmarea votului prin accesarea linkului primit prin mail.

      Multumim anticipat ! :)

      http://taraluiandrei.ro/orasul-tau/voteaza-proiectul-lunii.html
    • Gabriel Gruionu
      Message 2 of 5 , Feb 13, 2010
        Teona,

        Nu vreau sa sun prea strict dar in acelasi timp trebuie sa protejez grupul de spam. Te rog sa descrii cine esti si despre ce este proiectul inainte de a solicita participarea membrilor grupuilui. O simpla trimitere la o pagina de web nu este suficienta. Daca nu faci asta intr-o saptamana inseamna ca mesajul este spam ceeace va rezulta in retragerea dreptului tau de fi membru al acestui grup.
        Multumesc,
        Gabi Gruionu, Administratorul Grupului

        Message 3 of 5 , Feb 15, 2010
          Inteleg perfect preocuparea dv. pentru grup si imi cer scuze daca mesajul meu v-a deranjat.

          Ma numesc Goreci Teona, sunt eleva in clasa a XI-a a Colegiului Carol I .

          Pe scurt, proiectul "Educatie pentru cariera" gandit si propus de profesori ai C.N. Carol I isi propune sa dezvolte activitati de cunoastere, autocunoastere, intercunoastere in vederea dezvoltarii personale; de cunoastere a lumii profesiilor, a activitatilor specifice unor ocupatii, analizarea consecintelor schimbarilor economice, sociale si tehnologice asupra profesiilor;activitati de identificare a optiunilor de cariera si de elaborare a planului de cariera pentru elevii din clasele terminale ale acestui Colegiu.

          “Tara lui Andrei punct ro” este primul program de responsabilitate sociala care permite unui numar nelimitat de oameni sa interactioneze, sa comunice, sa se informeze si mai ales sa schimbe in mod concret lumea in care traiesc. Programul ofera o finantare de 5000 de euro proiectului inscris pe site, care are cele mai multe voturi din luna in curs.

          Avand in vedere profilul acestui grup de discutii si faptul ca probabil fiecare membru a avut sau are legatura cu acest liceu, mi-am permis sa va propun ca in cazul in care initiativa vi se pare utila, bazata pe o problema reala ... sa votati proiectul urmarind linkul din mesajul anterior.

          Multumesc pentru preocupare si inca o data imi cer scuze pentru deranj.

          O saptamana placuta !
          Teona Goreci.

          Message 4 of 5 , Feb 18, 2010
            Teona,

            Mersi de informatii. Suna interesant. Poti sa ne dai mai multe detalii? Ce profesori participa si ce anume activitati concrete ati facut sau vreti sa faceti? Sau poate este inca la inceput, si atunci cati elevi s-au inscris la acest program? De unde vine numele "Tara lui Andrei"?
            Pe curand,
            Gabi

            2010/2/15 Teona G <teona_goreci_92@...>

[...]

            &#8220;Tara lui Andrei punct ro&#8221; este primul program de responsabilitate sociala care permite unui numar nelimitat de oameni sa interactioneze, sa comunice, sa se informeze si mai ales sa schimbe in mod concret lumea in care traiesc. Programul ofera o finantare de 5000 de euro proiectului inscris pe site, care are cele mai multe voturi din luna in curs.

          • Andrei Serbanescu
            Message 5 of 5 , Feb 18, 2010
              Tara lui Andrei nu e cumva proiectul celor de la Petrom?

              În data de 18 februarie 2010, 17:33, Gabriel Gruionu <gruionu@...> a scris: