intalnirea de vinerea trecuta

  • Gabi Gruionu
    Message 1 of 1 , Jun 18, 2009
      Buna,

      Am avut intalnirea vineri. Prezentza slaba cum ma asteptam dar lasa ca o sa fie mai bine data viitoare. Domnule profesor Ionescu ne-a povestit despre liceu. Dansul ne-a spus ca incearca sa pastreze copii electronice a realizarilor liceului incluzand publicatii in ziare. In sensul asta a identificat ceva cu care putem ajuta liceul. A sugerat ca ar fi nevoie de un hard drive portabil si un scanner pentru a continua activitatea asta pentru ca si-a cam umplut hardul computerului personal. Eu zic si ca ar fi bine sa ne gandim la o metoda de a populariza aceste realizari pe web. Ma gandesc la o biblioteca virtuala.Are cineva experientza cu biblioteci virtuale?

      Dl. Ionescu ne-a mai spus si o alta poveste interesanta despre un izvor gasit in temelia liceului cu ocazia renovarilor. Poate ne detaliaza domnul profesor ca este o poveste interesanta.

      O alta poveste pe care ne-a spus-o Dl. Ionescu a fost legata de vizita unor fosti elevi ai liceului si in acelasi timp fosti detinuti politici care au organizat un mic muzeu la liceu. Si aceasta informatie ar fi bine sa fie detaliata pe pagina.

      In continuare, vom incerca sa definim si alte lucruri de care are nevoie liceul ("Meet the need" game). Cred ca un scanner si un hard drive nu vor fi o problema sa gasim pentru liceu. Va rog sa va interesanti daca stiti vre-o sursa.

      O sa ne mai intalnim. Daca va nimeriti prin Craiova va rog sa ma anuntzati ca poate ne putem intalni ad hoc. Eu vreu sa fac niste poze cu liceul nu numai cu partile pozitive dar si cele negative ca sa stim ce si cum se intampla in realitate cu liceul.

      Pe curand.
      Gabi