Despre ABC Absolventi Balcescu Carol/Alumni Balcescu Carol si proiecte

  • Gabriel Gruionu
    Message 1 of 1 , Mar 22, 2006
      Dragi absolventi,

      Ma bucur ca v-ati inscris pe grup si stiu ca si multi altii se vor inscrie. Am schimbat niste mesaje deja in afara grupului cu cativa absolventi de la Boston si din pacate nu am salvat acel mesaj. O sa incerc sa reconstruiesc mesajul.

      Doua lucruri importante vreau sa spun, unul legat de organizarea ABC si unul despre proiecte concrete.

      Despre organizare, absolventii Balcescu/Carol sunt niste oameni grozavi, dintre cei mai tari din tara si din lume. De asta nu ma indoiesc si asta este motivul pentru care vreau sa ma implic in organizatia asta. Pe de alta parte, sunt convins ca vom avea de a face cu mari orgolii care stiu ca erau si cand eram elev si vor fi intotdeauna la Carol. Asadar, propun o organizare care sa reflecte principiile colaborare si transparentza. Concret, ABC propun sa fie condusa de un board of trustees, sau un grup de absolventi mai degraba decat de o persoana singura. Acel grup conducator (GC) ziceam sa fie compus din 5 absolventi din strainatate, 5 din Romania si 5 absolventi care sunt profesori la liceu. Ramane sa decidem asta de comun acord. IN plus de acest GC trebuie sa fie si niste persoane care lucreaza efectiv la implementarea proiectelor. Macar un director executiv trebuie sa fie o persoana salariata care lucreaza oficial pentru asociatie care sa fie trasa la raspundere de GC pentru implementarea proiectelor. Altfel oricat de multi bani am avea o sa se duca pe apa sambetei fara sa putem trage pe nimeni la raspundere. Bineinteles ca in plus de asta asociatia se va baza pe o gramada de ajutor voluntar de la absolventi ca altfel nu putem face nimic cu o singura persoana.

      Tot principiile colaborare si transparentza trebuie sa fie reflectate si in proiectele ABC. Ca urmare propun sa avem cateva proiecte derulate in acelasi timp pe 4 domenii mari: 1. Liceu, 2. Profesori, 3 Elevi  si 4. ABC. Donatiile o sa fie pe proiecte concrete mai degraba decat la gramada. IN felul asta se filtreaza proiectele realiste de cele fanteziste. Daca cineva vrea sa doneze la gramada este OK si GC o sa distribuie banii unde crede de cuviinta. Membrii asociatiei pot sa propuna proiecte ca si initiatori. Proiectele vor trebui descrise de initiatori in detaliu si vor fi aprobate de GC asta ca sa nu fie proiecte negandite nu ca sa le cenzuram.

      Ca proiecte initiale, propun:
      1. Liceu. Proiectul "Adopt-a-room". Initiator Gabi Gruionu. In acest proiect absolventi sau clase de absolventi "adopta" o clasa sau camera in general (pot sa fie si WC-uri!) si se ocupa de renovarea/reconditionarea/dotarea acelei camere. Aici tinem cont si de sugestiile facute de profesorii liceului. Daca cineva vrea sa adopte sa zicem laboratorul de fizica, se inscrie in acest proiect.

      2. Profesori. Proiectul de premii pentru profesorii cu cei mai multi elevi la olimpiade. Initiator: Gabi Gruionu. Proiectul sustine ideea ca profesorii sunt baza liceului si ca trebuie incurajati sa continue activitatea de pregatirea a elevilor pentru olimpiade. Premiile vor fi decernate cu ocazia zilei liceului.

      3. Elevi. Premiile olimpicilor. Initiator Cristi Jitianu si profesorii liceului. Proiectul este pentru premierea olimpicilor cu ocazia zilei liceului. Cristi s-a oferit sa stranga banii prin PayPal. Presupun ca va veni cu detalii.

      4. ABC. Proiectul infiintarii Asociatiei Absolventilor liceului Balcescu/Carol I. Trebuie niste bani pentru legalizarea grupului si in perspectiva pentru platirea salariului unui director executiv.

      Propunerile si proiectele de mai sus sunt deschise discutiilor.
      Mersi si succes,
      Gabi