La multi ani

  • ionescu_ion1986
    Message 1 of 1 , Mar 8, 2009
      La multi ani doamnelor si domnisoarelor cu ocazia zilei de 8 martie.
      Un omagiu adus acestor persoane care ne fac viata minunata:

      Cand Dumnezeu a facut femeia era deja in a sasea zi de munca si facea ore suplimentare.
      Atunci aparu un inger si-l intreba: "De ce iti pierzi atata timp cu asta"?

      Si Domnul raspunse: "Ai vazut cartea tehnica? Trebuie sa fie lavabila in totalitate, dar sa nu fie din plastic. Sa aiba mai mult de 200 de piese mobile si sa fie capabila sa functioneze fiind alimentata cu orice, chiar si cu resturi. In poala ei sa stea comod pana la 4 copii in acelasi timp, sa aiba un sarut care sa poata vindeca de la un genunchi julit pana la o inima ranita si o sa faca totul cu numai 2 maini!"

      Ingerul se minuna de cerinte. "Cu doar 2 maini?… Imposibil. Si asta e doar modelul standard? E prea multa munca pentru o singura zi. Asteapta pana maine ca sa o termini"!

      "Nu, n-am s-o las pe maine", protesta Domnul. "Sunt pe punctul de a termina aceasta creatie care este favorita inimii mele. Ea se vindeca singura cand este bolnava si poate munci pana la 18 ore pe zi".

      Ingerul se apropie si atinse femeia. "Dar ai facut-o atat de delicata".

      "Este delicata, spuse Domnul, dar in acelasi timp atat de puternica. Nu-ti poti inchipui cat este de rezistenta si de cate reusite este in stare".

      "O sa fie capabila sa si gandeasca?", intreba ingerul.

      Dumnezeu raspunse:"Nu numai ca o sa fie capabila sa gandeasca, o sa si negocieze"!

      Atunci ingerul vazu ceva. Intinse mana si atinse obrazul femeii. "Doamne, mi se pare ca modelul asta pierde lichid!"

      "Nu pierde lichid, este o lacrima!", spuse Domnul.

      "Pentru ce e lacrima?", intreba ingerul.

      continuarea acestei povesti si alte ganduri frumoase pentru doamne si domnisoare pe blogul http://www.palconivalentin.ro/