93Evaluatori de granturi

  • Gabi Gruionu
    Jul 31, 2007
      Dragi absvolenti,

      Procesul de evaluare de granturi pentru Autoritatea Nationala pentru
      Cercetare Stiintifica, Programul 4 Parteneriate in domeniile prioritare
      este in plina desfasurare. Granturile incep sa fie de calitate si incep
      sa apara "returnatii" adica tineri cu doctorate in strainatate care se
      intorc in tara cu multa experienta in domeniu. Este un moment foarte
      favorabil pentru intors acasa pentru ca acum se dau granturi de
      milioane de EURO efectiv pentru infiintare de laboratoare dotate ca in
      occident. Cred ca este FOARTE IMPORTANT sa ne implicam in procesul de
      evaluare pentru ca sunt multe de pus la punct la sistemul de evaluare
      (de exemplu eu am primit 10 granturi de evaluat in mai putin de o
      saptamana) si returnatii trebuie sprijiniti printr-o evaluare obiectiva
      a granturilor. Daca ne implicam cat mai multi din profesionistii din
      strainatate avem o sansa sa ajutam restructurarea cercetarii in Romania
      intr-un mod dramatic. Cu alte cuvine bani sunt destui si daca se dau la
      oameni capabili se poate face ceva de calitate chiar si in Romania.
      Inregistrati-va la site-ul: www.experti-cdi.ro. Se plastete cu 150RON
      pe grant.
      Succes
    • Show all 3 messages in this topic