27Re: [absolventi_Balcescu-CNC] Re: Ce mai este nou?

  • Andrei Cristea
    Nov 14, 2006
      Salut Gabi,

      Wikipedia functioneaza intr-un mod foarte direct si de
      aia creste asa de rapid. Anume, daca tu vrei (acum) sa
      modifici ceva, nu te opreste nimeni, nu trebuie sa iti
      faci cont de utilizator (desi eu am) sau nimic de
      genul asta. Este suficient sa te duci, sa apesi cateva
      butoane, sa dai paste la informatie, submit, si e gata
      articolul. Foarte marfa. Desigur ca e o idee buna sa
      vorbim cu directorii, dar doar pe baza de "da, normal
      ca aveti voie", pentru ca altfel nu trebuie sa
      depindem de ei in nici un fel. Tocmai faptul ca
      fiecare poate sa adauge cate putin cate putin, fara o
      investitie mare de timp individuala, face din asta un
      proiect viabil.

      Caut mentor. Inca n-am gasit. Rog seriozitate :)

      Andrei

      Want to start your own business?
      Learn how on Yahoo! Small Business.
      http://smallbusiness.yahoo.com/r-index