      From: Cristina BURADA <cristina_burada@...>
      To: absolventi_Balcescu-CNC@yahoogroups.com
      Sent: Wednesday, November 8, 2006 6:02:24 AM
      Subject: Re: [absolventi_Balcescu-CNC] Ce mai este nou?

      Salut
      Nou este ca azi este ziua de Sf Mihai si Gabriel si
      vad ca nici cei din tara, nici cei de afar nu si-au
      amintit.

      asa ca urez tuturor purtatorilor de nume sfant un "LA
      MULTI ANI !", mare de tot. si sa ne mai amintim si de
      ocazii din astea, mai des :)

      numai bine
      cristina

      --- Andrei Cristea <andreii13@yahoo. com> wrote:

      > Salut Gabi,
      >
      > Eu sunt deja de doua luni in State dar am pastrat
      > legatura cu majoritatea colegilor din Carol. Am avut
      > idee acum cateva zile ca ar fi bine sa construim un
      > articol Wikipedia (cu informatii care in principal
      > deja exista) despre Colegiu, mai ales ca acum
      > Wikipedia e in boom de popularitate si devine o
      > sursa
      > din ce in ce mai centrala de informare, cu
      > caracterul
      > ei public cu tot.
      >
      > In consecinta cred ca ar
      fi util pentru toti
      > absolventii si viitori absolventi sa adaugam la
      > capitalul de imagine al liceului printr-un astfel de
      > entry. O sa iau legatura cu cativa elevi si o sa
      > vorbesc cu ei sa vad ce parere au, si sper ca in
      > curand o sa fie gata treaba.
      >
      > Toate bune,
      > Andrei

      > un
      pentru
      > noul

      > Do you Yahoo!?
      > Everyone is raving about the all-new Yahoo! Mail.
      > http://new.mail. yahoo.com

      Sponsored Link

      Free Uniden 5.8GHz Phone System with Packet8 Internet Phone Service
      http://www.getpacke t8.net/yahoo2

      Sponsored Link

      Free Uniden 5.8GHz Phone System with Packet8 Internet Phone Service
    • Show all 6 messages in this topic