23Re: [absolventi_Balcescu-CNC] Ce mai este nou?

  • Andrei Cristea
    Nov 7, 2006
      Salut Gabi,

      Eu sunt deja de doua luni in State dar am pastrat
      legatura cu majoritatea colegilor din Carol. Am avut o
      idee acum cateva zile ca ar fi bine sa construim un
      articol Wikipedia (cu informatii care in principal
      deja exista) despre Colegiu, mai ales ca acum
      Wikipedia e in boom de popularitate si devine o sursa
      din ce in ce mai centrala de informare, cu caracterul
      ei public cu tot.

      In consecinta cred ca ar fi util pentru toti
      absolventii si viitori absolventi sa adaugam la
      capitalul de imagine al liceului printr-un astfel de
      entry. O sa iau legatura cu cativa elevi si o sa
      vorbesc cu ei sa vad ce parere au, si sper ca in
      curand o sa fie gata treaba.

      Toate bune,
      Andrei

      --- Gabi Gruionu <gruionu@...> wrote:

      > Dragi absolventi,
      >
      > Dupa o lunga tacere, revin cu noutati. Am inceput un
      > nou servici
      > pentru firma W. L. Gore and Associates in orasul
      > Flagstaff, Arizona.
      > Aici este divizia de produse medicale. Eu sunt
      > responsabil pentru un
      > produs legat de trauma. Pana acum imi place
      > serviciul foarte mult.
      > Ce mai este nou cu voi? Ce planuri aveti pentru noul
      > an? Ce planuri
      > aveti pentru grupul asta? Ganduri?
      > Mersi si speram sa corespondam mai mult pe viitor.
> [...]

      Everyone is raving about the all-new Yahoo! Mail.
      http://new.mail.yahoo.com
    • Show all 6 messages in this topic