132Re: Rugaminte

  • Teona G
    Feb 15, 2010
      Inteleg perfect preocuparea dv. pentru grup si imi cer scuze daca mesajul meu v-a deranjat.

      Ma numesc Goreci Teona, sunt eleva in clasa a XI-a a Colegiului Carol I .

      Pe scurt, proiectul "Educatie pentru cariera" gandit si propus de profesori ai C.N. Carol I isi propune sa dezvolte activitati de cunoastere, autocunoastere, intercunoastere in vederea dezvoltarii personale; de cunoastere a lumii profesiilor, a activitatilor specifice unor ocupatii, analizarea consecintelor schimbarilor economice, sociale si tehnologice asupra profesiilor;activitati de identificare a optiunilor de cariera si de elaborare a planului de cariera pentru elevii din clasele terminale ale acestui Colegiu.

      “Tara lui Andrei punct ro” este primul program de responsabilitate sociala care permite unui numar nelimitat de oameni sa interactioneze, sa comunice, sa se informeze si mai ales sa schimbe in mod concret lumea in care traiesc. Programul ofera o finantare de 5000 de euro proiectului inscris pe site, care are cele mai multe voturi din luna in curs.

      Avand in vedere profilul acestui grup de discutii si faptul ca probabil fiecare membru a avut sau are legatura cu acest liceu, mi-am permis sa va propun ca in cazul in care initiativa vi se pare utila, bazata pe o problema reala ... sa votati proiectul urmarind linkul din mesajul anterior.

      Multumesc pentru preocupare si inca o data imi cer scuze pentru deranj.

      O saptamana placuta !
      Teona Goreci.

      --- In absolventi_Balcescu-CNC@yahoogroups.com, Gabriel Gruionu <gruionu@...> wrote:

      > Teona,
      >
      > Nu vreau sa sun prea strict dar in acelasi timp trebuie sa protejez grupul
      > de spam. Te rog sa descrii cine esti si despre ce este proiectul inainte de
      > a solicita participarea membrilor grupuilui. O simpla trimitere la o pagina
      > de web nu este suficienta. Daca nu faci asta intr-o saptamana inseamna ca
      > mesajul este spam ceeace va rezulta in retragerea dreptului tau de fi membru
      > al acestui grup.
      > Multumesc,
      > Gabi Gruionu, Administratorul Grupului

    • Show all 5 messages in this topic