File - Onze eigen groeps-website

  • ZuidHollandse_Eilanden@yahoogroups.com
    Message 1 of 125 , Jul 1, 2013
      Hallo genealogievriend(inn)en,

      Graag herinner ik alle nieuwkomers, en uiteraard de oudgedienden die nog geen tijd voor een opgave gevonden hebben, aan het feit dat we op www.rijerkerk.net/zuidh.eil een eigen site hebben, waar deelnemers aan deze groep de door hen onderzochte namen kunnen vermelden en eventueel hun eigen website.

      Opgaven voor deze site sturen naar mij en binnen een paar dagen sta je erbij.

      Willen degenen die er al wel bijstaan, maar die de laatste tijd een andere url voor hun genealogische site hebben gekregen en/of een ander e-mailadres, dit ook aan mij doorgeven ter correctie op de site a.u.b.

      Tevens verzoek ik eenieder als men tegen een niet werkende link of een niet werkend e-mailadres aanloopt, dit ook even te melden ter correctie.

      Suggesties voor verbetering of verdere uitbreiding van de site zijn meer dan welkom.

      Met vriendelijke groeten,

      Cock Rijerkerk, Le Lavandou, France
      www.rijerkerk.net
    • ZuidHollandse_Eilanden@yahoogroups.com