Re: Zijn er geen berichten meer????????????

  • Cock et Marij Rijerkerk-Bronner
    Message 1 of 1 , May 1, 2005
      Hallo Leo,

      Met excuses aan de overige groepsleden voor de overlast sturen we deze
      e-mail naar de groep en naar jou.

      We hebben jouw instellingen in de groep nog eens gecontroleerd en alles is
      voorzover we kunnen zien OK. Ook voor ons is dit een raadsel. We hebben je
      om toch iets te proberen op "no mail" gezet en een poosje later weer op
      "mail". Laat ons even weten of je deze mail nu tweemaal ontvangt. Zo niet,
      dan moeten we iets anders, we denken inderdaad af- en weer aanmelden,
      uitvoeren.

      Met vriendelijke groeten,

      Cock en Marij Rijerkerk-Bronner, Le Lavandou, France
      Genealogiesite: http://perso.wanadoo.fr/rijerkerk (80.063 pers.
      doorzoekbaar)
      Genealogiesite Zuid-Hollandse Eilanden:
      http://www.geocities.com/zuid_hollandse_eilanden
      Beheerder Gen.groep Z-H eilanden:
      Genealogisch onderzoek naar o.a. : BRONNER - KL(E)IJS - OVERWEEL -
      R(E)IJERKERK

      Cock en Marij,

      Ik hen EVEN op de website gekeken en opnieuw ontdekt dat ik (zeker al
      vanaf 16 april, de datum waarop ik een mailtje naar de lijst zond), GEEN
      berichten meer van de ZH-lijst heb ontvangen, ook NIET na
      onderstaand -privé-mailtje.

      Berichten van andere lijsten komen normaal binnen en ik heb de
      ZH-eilandenlijst ook hier (via een berichtregel) geblokkeerd.
      Ik denk dus (misschien wel ten onrechte, maar mijn pc-kennis kijkt helaas
      niet verder) dat het probleem bij het verzenden van berichten van de
      ZH-eilandenlijst ligt.

      Ik vind dat jammer want speciaal deze lijst heeft (o.a.) betrekking op
      Goeree-Overflakkee (mijn "specialiteit".

      Ben benieuwd of u een oplossing kunt vinden. Afmelden (hoe)??/opnieuw
      aanmelden (hoe??), lijkt mij een beetje omslachtig en bovendien helpt dat
      misschien ook niet.

      Vriendelijke groeten,

      -\!!/-
      {o o}