dtb Oud-Beijerland

  • Jan
    Message 1 of 13 , Aug 1, 2011
      Aan het (online) archief van de Hervormde Gemeente van Oud-Beijerland is het bestand "lidmaten 1662 - 1703" toegevoegd. Kijk op:
      http://www.hervormdoudbeijerland.nl/index.php?pageid=73

      Met vriendelijke groet
      Jan van der Spek
    • Jan
      Message 2 of 13 , Aug 23, 2011
        Het historisch archief van de Hervormde Gemeente van Oud-Beijerland is uitgebreid met Lidmaten 1703-1776. In veel gevallen is ook een datum van overlijden vermeld. Kijk op:
        http://www.hervormdoudbeijerland.nl/index.php?pageid=73

        Mvg.
        Jan van der Spek
      • Jan
        Message 3 of 13 , Nov 19, 2011
          Het historisch archief van Hervormd Oud-Beijerland is uitgebreid met:
          AHGO inv. 187-D081, Begraven 1684 - 1705. Kijk op:
          http://www.hervormdoudbeijerland.nl/index.php?pageid=73

          Mvg
          Jan van der Spek
        • Carla
          Message 4 of 13 , Nov 19, 2011
            bedankt weer voor je werk Jan,
            net terug van vakantie moet ik je toch vertellen dat het briefje at je gegeven heb t niet het juiste was.
            Hetgeen ik zocht was een briefje dat aan de rechterzuil hing.
            Het ging alleen over het dopen.
            Over een periode van wel of niet dopen enz.
            kun jij daar voor mij aankomen?
            met groet,
            Carla de Jong
            Pr. Hendrikstr. 29

            Message 5 of 13 , Nov 20, 2011
              Zal het proberen.
              Jan

              --- In ZuidHollandse_Eilanden@yahoogroups.com, "Carla" <cd29@...> wrote:

> [...]
              > Hetgeen ik zocht was een briefje dat aan de rechterzuil hing.
              > Het ging alleen over het dopen.
              > Over een periode van wel of niet dopen enz.

            • Jan
              Message 6 of 13 , Mar 26 12:53 AM
                Het archiefbestand (AHGO 192/D086) is toegevoegd aan www.hervormdoudbeijerland.nl
                De aanvullingen zijn:
                Begraven 1756 - 1762 en
                Begraven 1785 - 1798.
                Hiermee is de digitalisering van de dtb-boeken van Oud-Beijerland voltooid.

                Met vriendelijke groet
                Jan van der Spek
              • Joyce Visser
                Message 7 of 13 , Mar 26 3:16 AM
                  Jan,

                  Geweldig, reuze bedankt voor al je werk !

                  Vriendelijke groet,
                  Joyce Visser