Re: [ZUID-HOLLANDSE EILANDEN] DTB Zuid-Holland

  • Harry Koppenaal
    Message 1 of 3 , Apr 1, 2005
      Beste Cock & Marije,

      Ik heb grote bewondering voor jullie.
      Wat moet dat een ontzettend werk geweest zijn.
      Ik kan zelf mijn weg op genealogisch gebied op internet nog niet goed
      vinden.
      Ik loop steeds tegen "niets gevonden aan".
      Maar dat zal wel onervarenheid zijn.
      Ik ben er wel van overtuigd dat jullie hier heel veel mensen een plezier
      gedaan hebben.
      Petje af !!!

      m.vr. groeten

      Harry Koppenaal

      Message 2 of 3 , Apr 1, 2005
        Dat is een groot compliment waard! Dat moet volgens mij een monnikenwerk
        geweest zijn.
        Wat een klus! Jullie hebben de genealogie hier een grote dienst mee bewezen.
        Thijs IJzerman

> [...]
        >

        > --
        >

        > Bezoek onze eigen Genealogie-site Zuid-Hollandse Eilanden

      • Corrie Nieuwland
        Message 3 of 3 , Apr 1, 2005
          Ha Cock en Marije

          Ik moet me volledig bij Harry aansluiten. Met plezier heb ik de gegevens
          bekeken. Ontzettend bedankt!!

          Groeten Corrie Nieuwland