Stoppen

  • Onno Zwikker
    Message 1 of 4 , Mar 1, 2008
      Beste speurders,

      Het zit erop. Omdat mij vrouw en ik 1 november 2011 gaan emigreren
      naar Zuid Frankrijk stop ik ermee. Aangezien wij daar een hotel willen
      beginnen hebben wij alle tijd nodig die er is om de voorbereidingen in
      goede banen te lijden.

      Iedereen heel erg bedankt voor de respons die ik van jullie heb mogen
      ontvangen.

      Met vriendelijke groeten,
      Onno Zwikker
      ozwikker@...
    • Joop Burgerhout
      Message 2 of 4 , Mar 1, 2008
        Veel succes gewenst in Zuid-Frankrijk.

        Hartelijke groet,

        Joop Burgerhout
        Voorschoten

        Message 3 of 4 , Mar 2, 2008
          beste Onno,
          veel succes in Frankrijk en laat ons even weten waar in Frankrijk je een hotel begint.
          groetjes,
          carla de Jong
[...]

        • Genealogie Rijerkerk-Bronner
          Message 4 of 4 , Mar 2, 2008
            Hallo Carla,

            Onno heeft zich inmiddels bij de groep afgemeld, dus ziet jouw mailtje niet
            meer. Als je hem wilt bereiken, kan dat op het adres dat hij onder zijn mail
            had gezet.

            Vriendelijke groet,
            Cock Rijerkerk, Le Lavandou, France
            www.rijerkerk.net

[...]

            ---
            avast! Antivirus: Uitgaande bericht is onbesmet.
            Virus Gegevensbestand (VPS): 080301-0, 01/03/2008
            Getest op: 02/03/2008 11:16:43
            avast! - auteursrecht (c) 1988-2008 ALWIL Software.