Re: [Gen ZH Eil] Aart Arise Van De NADORT

  • Genealogie Rijerkerk-Bronner
    Message 1 of 3 , Jan 1, 2008
      Hallo Yvonne,

      Bedankt, dit helpt me weer verder.

      Vriendelijke groet,
      Cock Rijerkerk, Le Lavandou, France
      www.rijerkerk.net

      ----- Message d'origine -----
      De : Yvonne Blaauw
      À : ZuidHollandse_Eilanden@yahoogroups.com
      Envoyé : lundi 31 décembre 2007 17:40
      Objet : Re: [Gen ZH Eil] Aart Arise Van De NADORT

      Hallo Cock,

      Wat ik van hun heb is "geplukt" op http://www.ngvrotterdam.nl/200403.htm

      Prettige jaarwisseling en veel genealogisch puzzelplezier in 2008!

      groetjes, Yvonne

      Genealogie Rijerkerk-Bronner <genealogie@...> wrote:

      Hallo genealogievriend(inn)en,

      Tussen de kerstkalkoen en de oliebollen toch nog een vraagje.

      Aart Arise van de Nadort
      Hij is geboren na 1708 en overleden (aangegeven) 17 Mrt 1775 in Wieldrecht
      als zoon van Arie Ariens Nadorst en Neeltje Leenderts Viskil.
      Hij trouwde 2 Mei 1756 in Dubbeldam (Impost 9 Apr 1756 Wieldrecht) met
      Berbera (Barber) Jansd van der Merwe gedoopt 25 Apr 1723 in
      Dubbeldam en overleden (aangegeven) 9 Mrt 1792 in Wieldrecht
      als dochter van Jan Ariens van der Merwe en Crijntje
      (Trijntje) Ariens Bosch.

      Kinderen van dit echtpaar zijn bekend, maar ik twijfel een beetje aan de
      juistheid van de ouders van Aart Arise Van De Nadort. Wie kan dit bevestigen
      of ontkrachten?

      Ik wens jullie een gezellige jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2008.

      Weest in alle opzichten voorzichtig vanavond, laten we allen heel het nieuwe
      jaar ingaan.

      Vriendelijke groet,
      Cock Rijerkerk

      ---
      avast! Antivirus: Uitgaande bericht is onbesmet.
      Virus Gegevensbestand (VPS): 071231-0, 31/12/2007
      Getest op: 01/01/2008 09:44:35
      avast! - auteursrecht (c) 1988-2008 ALWIL Software.