Cornelis VALK X Kuiniertje Van NUGTEREN

  • Genealogie Rijerkerk-Bronner
    Message 1 of 4 , Dec 1, 2007
      Hallo genealogievriend(inn)en,

      Wie kan me helpen met het volgende?

      Eene Cornelis Valk trouwde met eene Kuiniertje van Nugteren. Dit stel kreeg
      ca 1831 in Meerdervoort een dochter Maria die 14 Mrt 1856 in Zwijndrecht
      trouwde met Cornelis de Bondt (geboren ca 1830 Zwijndrecht en zoon van
      Cornelis Cornelisz de Bondt en Neeltje Jobs Dura).
      Ik ben op zoek naar de trouwdatum/plaats van Cornelis en Kuiniertje. Tevens
      zoek ik van dit stel beide ouders.

      Bij voorbaat dank.

      Vriendelijke groet,
      Cock Rijerkerk, Le Lavandou, France
      www.rijerkerk.net

      ---
      avast! Antivirus: Uitgaande bericht is onbesmet.
      Virus Gegevensbestand (VPS): 071130-0, 30/11/2007
      Getest op: 01/12/2007 17:54:44
      avast! - auteursrecht (c) 1988-2007 ALWIL Software.
    • Bernardus Tabbernee
      Message 2 of 4 , Dec 2, 2007
        Hallo Cock

        Cornelis Valk ged Zwijndrecht 10.2.1790 overleden Zwijndrecht 3.6.1876

        zn van Burger Valk overleden Zwijndrecht 29.4.1835 87 jr oud en
        Johanna Geerloff overleden 29.4.1835 Zwijndrecht 74 jr oud

        Cornelis is ondertrouwd en getrouwd 11/27.10.1811 te Meerdervoort

        Met Kuiniertje van Nugteren ged Meerdervoort 12.9.1790 overleden Zwijndrecht 16.1.1861 70 jr oud
        als partner staat (Cornelis Kalf , maar daar kan ik verder niets van vinden) , maar de ouders kloppen,

        Dr van Dirk van Nugteren en Dirkje Schorteldoek

        Groeten Ben Tabbernee Rotterdam Zevenkamp

          Message 4 of 4 , Dec 2, 2007
            Hallo Ben,

            Fantastisch, precies wat ik zocht. Bedankt.

[...]

            30-11-2007 21:26

            Bezoek onze eigen Genealogie-site Zuid-Hollandse Eilanden (speciaal voor
            deze groep)
            http://www.rijerkerk.net/zuidh.eil
            Aanvullingen en suggesties voor deze site zijn en blijven welkom.

            Yahoo! Groups Links

            ---
            avast! Antivirus: Uitgaande bericht is onbesmet.
            Virus Gegevensbestand (VPS): 071201-0, 01/12/2007
            Getest op: 02/12/2007 10:57:40
            avast! - auteursrecht (c) 1988-2007 ALWIL Software.